Τεχνολογικές προφητείες: Μια χιουμοριστική ματιά σε ότι έρχεται μέσα στο 2019!

31 Δεκεμβρίου, 2018

Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα του 2018 και όλο μας ελπίζουμε η νέα χρονιά να μας φέρει ευτυχία, υγεία και πολλή μα πολλή τεχνολογία.
Για εμάς στο Matrix Life το 2018 ήταν μια όμορφη και άκρως ενδιαφέρουσα χρονιά και πιστεύουμε ότι το 2019 θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον και high tech.
Τι θα λέγατε όμως αν σας δίναμε μια μικρή γεύση από το μέλλον; Παρακάτω θα βρείτε τις τεχνολογικές προφητείες της ομάδας του Matrix Life οι οποίες γράφτηκαν με αγάπη για την τεχνολογία αλλά και αρκετό χιούμορ.
Σας ευχόμαστε ένα ευτυχισμένο 2019!

 

Οθόνη με τσάκιση


Το μεγάλο trend το 2019 θα είναι σίγουρα οι αναδιπλούμενες οθόνες. Samsung και Huawei έχουν ήδη έτοιμες τις δικές τους προτάσεις ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές βρίσκονται στα εργαστήρια προσπαθώντας να βρουν το ιδανικό δίπλωμα που θα κάνει την δική τους οθόνη πιο hot από των άλλων. Φήμες μιλούν για οθόνες με διπλό ή τριπλό δίπλωμα, άλλες που θα όταν δεν χρησιμοποιούνται θα γίνονται διακοσμητικά οριγκάμι ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι η Sony ετοιμάζει οθόνη η οποία θα διπλώνει όπως οι παλιοί οδικοί χάρτες που υπήρχαν μέσα στα αυτοκίνητα. Κλειστή θα είναι σε μέγεθος φακέλου ενώ ανοικτή θα φτάνει τις 100 ίντσες.

 

Πανδαισία κάμερας


Οι κάμερες στα κινητά θα συνεχίσουν να αυξάνουν τον αριθμό τους καθ’ όλη την διάρκεια του 2019. Έτσι μετά τις 5 κάμερες της Nokia θα εμφανιστούν συσκευές με 8, 16, 32 και 64 κάμερες σε πρόσοψη και πλάτη. Οι κάμερες αυτές χάρη και στην ΑΙ θα βελτιώσουν την ποιότητα των selfies σε τέτοιο βαθμό που θα εξαφανιστούν οι άνθρωποι με μέτρια ή κακή εμφάνιση από τα social media. Απλά θα λέτε στην ΑΙ «θέλω να με βγάλεις μελαχρινό με γαλάζια μάτια, six-pack και με τέλειο πρόσωπο» και οι ειδικοί αλγόριθμοι θα διασταυρώνουν εκατομμύρια φωτογραφίες μοντέλων και celebrities και θα κάνουν αυτόματα τις βελτιώσεις.

 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη παίρνει το επάνω χέρι


Η Huawei έκανε την αρχή με την AI των κινητών της να βοηθάει την αυτονομία, τις επιδόσεις και τις φωτογραφικές δυνατότητες, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές προσπαθούν επίσης να κάνουν την ΑΙ πιο λειτουργική και χρήσιμη. Το 2019 όμως η ΑΙ θα γίνει πιο έξυπνη από ποτέ και θα αρχίσει να παίρνει πρωτοβουλίες για το καλό μας εκμεταλλευόμενη πάντα όλα τα στοιχεία που γνωρίζει για εμάς.
Έτσι αν πάτε να αγοράσετε ένα νέο ζευγάρι γόβες από online κατάστημα η ΑΙ θα διασταυρώσει τα στοιχεία από το εισόδημα, τις οφειλές που έχετε προς το δημόσιο αλλά και το τραπεζικό σας υπόλοιπο και ανάλογα θα σας επιτρέψει να προβείτε στην αγορά ή απλά θα φάτε «πόρτα». Αντίστοιχα διασταυρώνοντας τα στοιχεία από το fitness band θα βλέπει αν έχετε πιάσει τους στόχους για το χάσιμο βάρους και ανάλογα θα σας επιτρέπει ή όχι να κάνετε ηλεκτρονικές πληρωμές σε σούπερ μάρκετ, εστιατόρια ή ακόμη και τυροπιτάδικα. Εδώ φυσικά η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι λίγο πιο ευέλικτη και ανοικτή σε διαπραγματεύσεις καθώς αν παραδεχτείτε το ατόπημά σας και υποσχεθείτε ότι θα επανορθώσετε με σκληρή δίαιτα τις επόμενες ημέρες θα σας επιτρέψει να κάνετε ορισμένες ελεγχόμενες πληρωμές ειδών διατροφής.

 

Τα Social Media ξέρουν για εσάς πριν από εσάς


Μια νέα τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της και την στηρίζουν ένθερμα τόσο το Facebook όσο και η Google. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό αισθητήρων και δεδομένων από την κάμερα του κινητού και μπορεί να καταλάβει μικροσκοπικές αλλαγές και αντιδράσεις των μυών, των ματιών, της πίεσης και ίχνη εφίδρωσης στο χέρι. Τα δεδομένα αυτά αναλύονται και αμέσως το σύστημα καταλαβαίνει αν κάτι που διαβάζουμε μας αρέσει, μας προκαλεί ταραχή ή αν μας είναι απεχθές. Έτσι αν για παράδειγμα είστε δεσμευμένος αλλά σας αναστατώσει κάποια νεαρά ύπαρξη το αγαπημένο σας κοινωνικό δίκτυο θα σας προτείνει συνεδρίες με κάποιον σύμβουλο γάμου. Δυστυχώς για εσάς η πρόταση αυτή θα γίνει ταυτόχρονα και στην σύζυγο ή το «αίσθημα» ώστε να πάρει και εκείνη τα απαραίτητα μέτρα. Στην περίπτωση που ο αλγόριθμος του κοινωνικού δικτύου διαπιστώσει ότι και η σύζυγος επίσης ζαχαρώνει αγοράκια θα αρχίσει να στέλνει και στους δύο σχετικές διαφημίσεις όπως δικηγορικά γραφεία, ξενοδοχεία ημιδιαμονής, καταστήματα με ανδρικό και γυναικείο στριπιζ κλπ.

 

Η Apple παίρνει τους δρόμους


Το 2019 η Apple θα κάνει το μεγάλο βήμα και θα παρουσιάσει την δική της τηλεόραση αλλά και το δικό τα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ναι καλά μαντέψατε θα ονομάζεται iCar. Σεβόμενη πάντα την ιστορία της θα παρουσιάσει ένα όχημα εξαιρετικής σχεδίασης και ποιότητας το οποίο θα έχει όμως και κάποια βρεφικά προβλήματα. Πρώτα από όλα η αυτονομία από τις μπαταρίες του θα αρκεί για μόλις 20 χιλιόμετρα, ένα νούμερο το οποίο σύμφωνα με την ίδια την Apple είναι άκρως ικανοποιητικό για την πλειοψηφία των χρηστών. Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου θα ξεκινάει από τα 199,999 δολάρια και θα έχει μνήμη 64GB, ένα νούμερο μάλλον μικρό καθώς δεν επιτρέπει την αναβάθμιση του λογισμικού. Η αμέσως επόμενη έκδοση των 128GB θα ανεβάζει το κόστος κατά 19,999 δολάρια και θα εγγυάται τουλάχιστον μια απαραίτητη αναβάθμιση.
Η τηλεόραση της Apple η i TV τώρα θα έχει φανταστική ανάλυση και ποιότητα εικόνας ενώ η σχεδίασή της θα της χαρίσει μια θέση στο μουσείο σύγχρονης τέχνης της Νέας Υόρκης.
Δυστυχώς οι υψηλές απαιτήσεις της Apple σε ποιότητα θα κόβουν αυτόματα όσες προβολές δεν περνούν τις προδιαγραφές, έτσι οι χρήστες μέσα στο 2019 θα έχουν την δυνατότητα να δουν στις νέες τους τηλεοράσεις μόνο ένα 8ωρο ντοκιμαντέρ για την ιστορία της Apple.

 

Του streaming το κάγκελο!


Μετά τα Netflix, Amazon, Hulu, HBO κλπ έρχονται αντίστοιχες υπηρεσίες από Disney, Apple, DC Entertainment, Walmart, WarnerMedia κλπ. Ο αριθμός των υπηρεσιών αυτών θα φτάσει κοντά στις 2 εκατοντάδες και αυτό θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Πρώτα από όλα το κόστος για όλες τις υπηρεσίες θα φτάσει τα 1600 ευρώ το μήνα ένα νούμερο που δύσκολα μπορεί να αντέξει το μέσο νοικοκυριό. Τα ελληνικά συνδρομητικά κανάλια επίσης ανεβάζουν το κόστος της μηνιαίας συνδρομής καθώς η επιλογή από τόσο μπουκέτα είναι δαπανηρή. Έτσι προς το τέλος της χρονιάς οι τηλεθεατές θα αρχίσουν να επιστρέφουν στην παλιά καλή ελεύθερη τηλεόραση η οποία θα εκμεταλλευτεί το γεγονός βάζοντας ακόμη περισσότερες διαφημίσεις. Έτσι για παράδειγμα μια ταινία η οποία ξεκινάει Δευτέρα βράδυ στις 9μμ στο Star, θα τελειώνει την Τετάρτη στις 2 το μεσημέρι. (Ταινία κανονικού μήκους και όχι το Lord of the Rings).

 

Οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σας αγαπούν


Την επανάσταση θα ξεκινήσει η Wind η οποία θα είναι και η πρώτη εταιρία που θα κόψει τις κρυφές χρεώσεις και θα αρχίσει να ενημερώνει τους πελάτες της όταν για παράδειγμα καταργείται το πακέτο τους και θα τους προτείνει κάποιο άλλο στο ίδιο κόστος. Το καλύτερο δε είναι ότι θα αρχίσει να χρεώνει τα data “ως data και όχι ως κανονικό κόσμημα” όπως λέει και ο Ριχάρδος της καρδιάς μας.
Η Vodafone και ο Cosmote θα ακολουθήσουν το φωτεινό παράδειγμα της Wind και θα εφαρμόσουν επίσης παρόμοια φιλικά προς τους χρήστες μέτρα.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Όλες οι προφητείες είναι σχεδόν επιβεβαιωμένες εκτός από την τελευταία η οποία είναι αρκετά «τραβηγμένη». Στο Matrix Life έχουμε ξεκινήσει μια μικρή εσωτερική έρευνα για να διαπιστωθεί ποιος είναι υπεύθυνος ώστε να αποδοθούν ευθύνες.