Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Αύξηση 282,2% για τα wearables της Huawei το πρώτο τρίμηνο του 2019! - Matrix Life
 

Αύξηση 282,2% για τα wearables της Huawei το πρώτο τρίμηνο του 2019!

31 Μαΐου, 2019

Η Huawei αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα τον τελευταίο καιρό, αλλά όπως φαίνεται αυτό δεν την «φρενάρει» ιδιαίτερα σε πωλήσεις.
Σύμφωνα λοιπόν με την IDC, ο κινέζος γίγαντας είχε μια άνοδο στις αποστολές wearables της τάξεως του 282,2% το πρώτο τρίμηνο του 2019!
Αυτή την στιγμή στην πρώτη θέση στα wearables βρίσκεται η Apple αλλά επίσης σύμφωνα με την IDC είχε μια ετήσια αύξηση μόλις της τάξεως του 49,5%.
Για να πάρουμε μια μικρή γεύση η κατάταξη στα wearables είναι η εξής:
Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Apple με μερίδιο 26%, ακολουθεί η Xiaomi με 13%, η Huawei με 10% και την πεντάδα κλείνουν η Samsung με 9% και η Fitbit με 6%.
Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι στα wearables η IDC μετράει και τα ασύρματα ακουστικά, μια κατηγορία η οποία έχει γνωρίσει τεράστια άνοδο λόγω του γεγονότος ότι τα κινητά αργά αλλά σταθερά καταργούν την υποδοχή 3,5mm για τα ενσύρματα ακουστικά.

Αν τώρα πιστεύετε ότι wearables είναι μόνο smartwatch και smartbands θα βρείτε την κατάταξη ακόμη πιο περίεργη. Έτσι έχουμε στην πρώτη θέση την Xiaomi με μερίδιο αγοράς 11% και την Apple να ακολουθεί με 9% ένα ποσοστό που μόνο λίγο δεν το λες με δεδομένο ότι στην γκάμα της έχει μόνο premium ακριβά προϊόντα. Στην 3η θέση βρίσκεται η Huawei με 8% και ακολουθούν η Fitbit με 6% και η Samsung με 4%.

 

ΠΗΓΗ

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R