Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Πέφτουν δραματικά οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη καθώς ξυπνούν οι "μεγάλοι" κατασκευαστές! - Matrix Life
 

Πέφτουν δραματικά οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη καθώς ξυπνούν οι “μεγάλοι” κατασκευαστές!

5 Νοεμβρίου, 2020

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, η Tesla πουλάει πραγματικά πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλιστα ελέω βαθύτατου ύπνου του ανταγωνισμού κατάφερε να είναι ο πρώτος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων σε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο!

Τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν όμως στην σημαντικότατη αγορά της δυτικής Ευρώπης, καθώς οι τελευταίες αναφορές δείχνουν ότι ο ανταγωνισμός ξυπνάει αργά αλλά σταθερά.
Η «συμμαχία» Renault, Nissan, Mitsubishi αλλά και το Volkswagen Group ξεκίνησαν τις επιθέσεις τους, και τα πρώτα αποτελέσματα φαίνεται να έχουν αντίκτυπο στις πωλήσεις. Έτσι το μερίδιο της αγοράς στην δυτική Ευρώπη για την Tesla φαίνεται να πέφτει από το 33.8% στο 13,5%, μια σημαντικότατη πτώση η οποία μπορεί να εξηγηθεί.

Πρώτα από όλα είναι δύσκολο για ένα και μόνο brand να μπορέσει να ανταγωνιστεί τους κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας οι οποίοι έχουν αρκετά διαφορετικά brands κάθε ένα εκ των οποίων έχει και τις δικές του ηλεκτρικές προτάσεις.
Έπειτα είναι και θέμα τιμής. Η Tesla δεν έχει καμία προσιτή πρόταση στην γκάμα της, την στιγμή που κάποια ηλεκτρικά οχήματα του ανταγωνισμού κοστίζουν ακόμη και τα μισά χρήματα. Σίγουρα δεν έχουν τις ίδιες φανταστικές λειτουργίες ή ακόμη και την εξαιρετική αυτονομία που προσφέρει για παράδειγμα ένα Tesla Model 3, αλλά η χαοτική διαφορά στο κόστος κάνει τους πιθανούς αγοραστές να συμβιβάζονται.

Ποια είναι λοιπόν η λύση για την Tesla; Πρώτα από όλα τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρείας σίγουρα θα μειώσουν ελαφρώς το κόστος. Δεύτερον το μεγάλο στοίχημα της Tesla είναι το Model Y το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει επίσημα το 2021 και ίσως να αποτελέσει μια δελεαστική πρόταση για τους απαιτητικούς Ευρωπαίους οδηγούς.

Για να είμαστε ρεαλιστές πάντως, για να γίνει το μεγάλο «μπαμ» της ηλεκτροκίνησης θα πρέπει τα οχήματα να πέσουν στα ίδια επίπεδα με αυτά των συμβατικών.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R