Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η Lexus θέλει να κάνει την οδήγηση των ηλεκτρικών οχημάτων συναρπαστική - Matrix Life
 

Η Lexus θέλει να κάνει την οδήγηση των ηλεκτρικών οχημάτων συναρπαστική

7 Δεκεμβρίου, 2022

Η Lexus έχει θέσει ως στόχο την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και οχημάτων που μεγιστοποιούν τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης όχι μόνο για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των εκπομπών, αλλά και για την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων, δυναμικής και αλληλεπίδρασης με τον οδηγό.


Το τεχνολογικό πλεονέκτημα της Lexus
Η Lexus υπήρξε πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας το υβριδικό ηλεκτρικό SUV RX 400h το 2005. Έκτοτε, έχει διευρύνει τα όρια της τεχνολογίας για την επίτευξη ολοένα και καλύτερων επιδόσεων και αποδοτικότητας, αποκτώντας μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη των κύριων εξαρτημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων – συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων, των μπαταριών και των μονάδων ελέγχου ισχύος. Ταυτόχρονα, έχει κάνει προσιτά σε όλους τα υβριδικά οχήματα με μια αυξανόμενη γκάμα μοντέλων, κάτι που της έχει φέρει περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Σήμερα, πάνω από το 90% των νέων οχημάτων Lexus που πωλούνται στην Ευρώπη είναι υβριδικά. Η εταιρεία αξιοποιεί αυτή την εμπειρία για να διασφαλίσει ότι η νέα γενιά ηλεκτροκίνητων μοντέλων της προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας, επιδόσεων και ασφάλειας.

Ανώτερος σχεδιασμός μπαταρίας
Οι μπαταρίες που αναπτύσσονται στα τελευταία υβριδικά ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα της Lexus παρέχουν την ζητούμενη ηλεκτρική «εμπειρία» των οχημάτων, αλλά ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα συμπαγείς σε διαστάσεις ώστε να κρατιέται το βάρος χαμηλά και να μην επιβαρύνεται το κόστος αλλά και ο διαθέσιμος χώρος της καμπίνας.
Το ίδιο ισχύει και για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με την μπαταρία 71,4 kWh στο επερχόμενο SUV RZ 450e να έχει κορυφαία απόδοση στην κατηγορία των 16,8 kWh ανά 100 km, προσφέροντας αυτονομία έως 440 km (συνδυασμένος κύκλος WLTP).


Το ολοκαίνουργιο υβριδικό RX εισάγει μια νέα υβριδική μπαταρία νικελίου-μετάλλου, μια τεχνολογία που μειώνει την αντίσταση, και προσφέρει υψηλότερα φορτία φόρτισης αποφόρτισης. Αυτό αυξάνει την απόδοση που έχει κάθε κυψέλη κατά 70%, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ισχύς χωρίς να αυξάνονται οι διαστάσεις της μπαταρίας. Η Lexus ερευνά επίσης την επόμενη γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου και τις δυνατότητες της τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης. Η υβριδική μπαταρία νικελίου-μεταλλικού διατίθεται στο RX 350h και στο RX 500h, το πρώτο υβριδικό όχημα υψηλών επιδόσεων της Lexus με υπερτροφοδότηση. Η ποιότητα και η ασφάλεια των νέων μονάδων μπαταρίας της Lexus βασίζονται όχι μόνο στο σχεδιασμό και τη δομή της μπαταρίας, αλλά και σε ένα σύστημα παρακολούθησης που ανιχνεύει οποιαδήποτε μη φυσιολογική άνοδος της θερμοκρασίας. Χάρη σε αυτές αλλά και πολλές άλλες τεχνολογίες η Lexus πιστεύει ότι το νέο RZ θα μπορεί να διατηρήσει το 90% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από 10 χρόνια χρήσης, προσθέτοντας στην ψυχική ηρεμία των πελατών.

Ένα σύστημα κίνησης EV με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Για πολλούς οδηγούς ο έλεγχος και η εμπλοκή που παρέχει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι σημαντικό μέρος μιας ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας. Η Lexus διερεύνησε πώς ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία θα μπορούσε να εξοπλιστεί με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων – ένα σχέδιο που έχει προχωρήσει σε εστιασμένη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας ένα πρωτότυπο που βασίζεται στο SUV UX 300e. Το πρωτότυπο αυτό είναι εξοπλισμένο με μοχλό ταχυτήτων και πεντάλ συμπλέκτη.

Ο Takashi Watanabe, επικεφαλής μηχανικός ηλεκτροκίνησης της Lexus, εξήγησε: “Εξωτερικά, αυτό το όχημα είναι τόσο αθόρυβο όσο οποιοδήποτε άλλο BEV. Όμως ο οδηγός είναι σε θέση να βιώσει όλες τις αισθήσεις ενός οχήματος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Πρόκειται για ένα σύστημα βασισμένο στο λογισμικό, οπότε μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να αναπαράγει την οδηγική εμπειρία διαφορετικών τύπων οχημάτων, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει την χαρτογράφηση που προτιμά”.

Με τα συστήματα DIRECT4 και One Motion Grip να είναι επίσης βασισμένα σε λογισμικό, η Lexus θα είναι σε θέση να εξερευνήσει νέες δυνατότητες προσαρμογής των επιδόσεων, ώστε να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε οδηγό.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R