Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η ηλεκτρική Lamborghini δεν θα έχει μπαταρίες, θα είναι όλη μια μπαταρία! - Matrix Life
 

Η ηλεκτρική Lamborghini δεν θα έχει μπαταρίες, θα είναι όλη μια μπαταρία!

27 Μαΐου, 2018
01-lamborghini-terzo-millennio-side
5a93ce9c267fa
c6d58462829609.5a9d60cccb224
general

Η Lamborghini και το Massachusetts Institute of Technology (ναι το γνωστό MIT), παρουσίασαν το Terzo Millenio, ένα φουτουριστικό πρωτότυπο το οποίο αποτελεί σπουδή στην ηλεκτροκίνηση.

Αυτό έγινε την προηγούμενη χρονιά, και παρά το γεγονός ότι
το νέο αυτό πέρασε στα «ψιλά» γράμματα ως ένα ακόμη όνειρο κάποιου πρωτοποριακού σχεδιαστή, σύμφωνα με τον Maurizio Reggiani, επικεφαλής σχεδιασμού της ιταλικής εταιρίας, ίσως το Terzo Millenio να μην είναι και ένα τόσο μακρινό όνειρο.

Βέβαια ο ίδιος και η ομάδα του συμφωνούν σε ένα σημείο. Στο ότι η σημερινή τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα super car όπως η Aventador S, τόσο λόγω του βάρους όσο και λόγω της αδυναμίας των μπαταριών να προσφέρουν τις απαραίτητες επιδόσεις.

Τα αυτοκίνητά μας θα πρέπει να έχουν τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 χλμ/ώρα, και ταυτόχρονα να μπορούν να κάνουν 3 ολόκληρους γύρους στην πίστα Nordschleife με αυτή την ταχύτητα. Φυσικά ταυτόχρονα θα πρέπει να προσφέρουν άριστο χειρισμό, κάτι που δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει με την σημερινή τεχνολογία μπαταριών.

Βλέπετε με την υπάρχουσα τεχνολογία, τα οχήματα χρησιμοποιούν ένα σασί τύπου skateboard με την μπαταρία μεγέθους στρώματος Queen size να βρίσκεται ανάμεσα από τους άξονες. Και μπορεί αυτό να είναι ιδανικό για την κατασκευή ενός SUV ή ενός crossover, αλλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα super car.

Η λύση, σύμφωνα με τον Reggiani, βρίσκεται στα επαναφορτιζόμενα αμαξώματα. Η Terzo Millenio μπορεί να αποθηκεύσει ηλεκτρικό φορτίο μέσα στο αμάξωμά της το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα. Μάλιστα η αποθήκευση ενέργειας μπορεί να γίνει και μέσα σε άλλα τμήματα από ανθρακόνημα όπως τα καθίσματα, τμήματα της ανάρτησης κλπ.

Η τεχνολογία αυτή μπορεί να ακούγεται σήμερα σαν επιστημονική φαντασία, αλλά το ΜΙΤ και η Lamborghini βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο και πιστεύουν ότι σύντομα θα μιλάμε για μια πραγματικότητα.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R