Με την παρουσίαση της CB1000 Hornet 25YM – μιας σκληροπυρηνικής γυμνής μοτοσυκλέτας εξοπλισμένης με μια έντονη δόση τετρακύλινδρης δύναμης, προερχόμενης από την Fireblade, συνδυασμένη με ένα συμπαγές, ευέλικτο πλαίσιο – η Honda επανακαθόρισε τον πήχη τόσο σε επιδόσεις, προσδοκιών πελατών όσο και τιμής.

Η μεγάλη της αποδοχή επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα είχε τεράστια δυναμική και το έτος 26YM φέρνει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που προέρχεται από τη σειρά Hornet – την CB1000GT. Επεκτείνοντας τη γκάμα της Honda, η αρχική σύλληψη για τη μοτοσυκλέτα συνοδεύεται από το σλόγκαν «High Performance Tourer: Faster. More Distance. More Comfort.» (Tourer Υψηλών Επιδόσεων: Πιο Γρήγορα. Μεγαλύτερη Απόσταση. Περισσότερη Άνεση.) Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που παρέχει κορυφαία σπορ αίσθηση και αυθεντικές δυνατότητες κάλυψης μεγάλων αποστάσεων.
Παρέχοντας ισχύ και ροπή με απαράμιλλη γραμμικότητα και αμεσότητα, η GT διαθέτει επίσης σπορ σχεδίαση, λειτουργική αεροδυναμική καθώς και ημι-ενεργητική ανάρτηση Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment), αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό πακέτο και premium εξοπλισμό. Ασυναγώνιστη στις στροφές των επαρχιακών δρόμων και άνετη σε κάθε άλλο περιβάλλον, η CB1000GT επαναπροσδιορίζει την έννοια του πολυτελούς sport-touring.
Επισκόπηση Μοντέλου

Κατά τη δημιουργία της CB1000GT, ο στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda ήταν απλός: να πάρουν την εντυπωσιακή CB1000 Hornet και να τη μετατρέψουν σε ένα sport tourer με αυξημένη άνεση, αυτονομία και κορυφαία στην κατηγορία απόδοση.

Το αιχμηρά σμιλεμένο εμπρόσθιο τμήμα της GT βελτιστοποιήθηκε μέσω CFD ώστε να προσφέρει κορυφαία αεροδυναμική, σε όλες τις ταχύτητες, χωρίς να διαταράσσει την προστασία του αναβάτη ή τον χειρισμό. Πάνω από αυτό βρίσκεται ένας εύκολα ρυθμιζόμενος σε πέντε θέσεις ανεμοθώρκας.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι υψηλά: στάνταρ περιλαμβάνονται πλαϊνές βαλίτσες μαζί με cruise control, θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικές χούφτες, κεντρικό σταντ και quick shifter. Η αποδεδειγμένης αξιοπιστίας, οθόνη TFT πέντε ιντσών της Honda προσφέρει διαισθητική ευχρηστία, ευκρίνεια ακόμα και σε έντονο φως και συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync, χάρη στα απλά χειριστήρια στο αριστερό γκριπ.

Ο εντυπωσιακός λόγος ισχύος προς βάρος των 2,08 kg/kW επιτυγχάνεται χάρη στον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1.000 κ.εκ., προερχόμενο από το CBR1000RR Fireblade, ο οποίος αποδίδει 149,7Ps (110,1kW) και 102Nm ροπής, κινώντας βάρος 229kg (με υγρά). Το Throttle-By-Wire (TBW) και μια Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU) έξι αξόνων διαχειρίζονται τα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης, τις παραμέτρους του προγράμματος USER και το Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Το Hornet διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού (twin-spar) τύπου διαμάντι με ανασχεδιασμένο υποπλαίσιο για αύξηση του χώρου για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, με γεωμετρία βελτιστοποιημένη για άμεσο, ακριβή χειρισμό και κορυφαία σταθερότητα, ακόμη και σε πλήρη φόρτωση. Η ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) εξασφαλίζει ιδανική απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, και προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει. Η δύναμη πέδησης παρέχεται από διπλές τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης εμπρός, που δαγκώνουν δίσκους 310mm, και από μονόπιστη δαγκάνα πίσω που συνδυάζεται με έναν δίσκο 240mm. Για να εξασφαλίζεται αυξημένη εμπιστοσύνη σε διαφορετικές συνθήκες και καταστάσεις οδήγησης, το σύστημα λειτουργεί με τη συνδρομή της IMU, η οποία καθιστά δυνατή την ενσωμάτωση του Cornering ABS.
Η CB1000GT 26YM θα είναι διαθέσιμη στις ακόλουθες χρωματικές επιλογές:
- Grand Prix Red με Graphite Black livery
- Pearl Deep Mud Gray
- Graphite Black
Σχεδίαση & Εξοπλισμός

Αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ των κέντρων σχεδίασης της Honda στην Ιταλία και την Ιαπωνία, η CB1000GT υιοθετεί αιχμηρές αεροδυναμικές γραμμές που προβάλλουν τον επιθετικό σπορ χαρακτήρα της, με πρωταγωνιστές τους διπλούς προβολείς projector. Η τοποθέτηση των αεροδυναμικών επιφανειών ψηλά πάνω από το πλαίσιο – από τα άκρα των πλευρικών καλυμμάτων έως fairing, υποδηλώνει εμπρός εστιασμένο κέντρο βάρους, προσφέροντας άμεση, ακριβή και ελαφριά απόκριση στο τιμόνι.
Όμως, δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης. Με τη βοήθεια προσομοιώσεων Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD), το φέρινγκ έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μέγιστη προστασία από τον αέρα, διατηρώντας παράλληλα ουδέτερη και σταθερή συμπεριφορά στο τιμόνι σε κάθε μορφή κίνησης της μοτοσυκλέτας. Ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται εύκολα με το ένα χέρι σε εύρος 81mm. Στην χαμηλή θέση προσφέρει αίσθηση ελευθερίας και απρόσκοπτης ορατότητας, ενώ στην υψηλή θέση εξασφαλίζει προστασία από τον αέρα. Ο προαιρετικός ψηλός ανεμοθώρκας (Tall Screen) αυξάνει ακόμη περισσότερο την εκτροπή του αέρα, προστατεύοντας τόσο τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη. Οι στάνταρ αποσπώμενες πλαϊνές βαλίτσες – 37 λίτρων αριστερά και 28 λίτρων δεξιά – προσφέρουν επαρκή αποθηκευτικό χώρο για ταξίδια, ενώ τα θερμαινόμενα γκριπ, επίσης στον βασικό εξοπλισμό, εξασφαλίζουν άνεση σε όλες τις εποχές.
Σύμφωνα με τους μακροπρόθεσμους περιβαλλοντικούς στόχους της Honda (Triple Action to Zero), ο στάνταρ ανεμοθώρκας είναι κατασκευασμένος από βιοϋλικό φυτικής προέλευσης DurabioTM, ενώ οι βάσεις των σελών είναι φτιαγμένες από ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο (PP) που έχει ανακυκλωθεί πριν φτάσει στον καταναλωτή. Όλος τα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από LED μεγάλης διάρκειας ζωής και χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας. Το cruise control, με εύρος λειτουργίας μεταξύ 50 και 160km/h, είναι στάνταρ, όπως οι προστατευτικές χούφτες χεριών και τα θερμαινόμενα γκριπ.

Για πρόσθετη ευκολία, το Honda Smart Key (που παραμένει στην τσέπη του αναβάτη) χειρίζεται τον κεντρικό διακόπτη ανάφλεξης, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι και περιλαμβάνει ένα εσωτερικό αναδιπλούμενο κλειδί τύπου “jacknife” για το άνοιγμα του ρεζερβουάρ/σέλας. Ένα κεντρικό σταντ, για εύκολη συντήρηση της αλυσίδας, περιλαμβάνεται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η προηγμένη τεχνολογία αποτυπώνεται στην αποδεδειγμένα αξιόπιστη έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών της Honda, η οποία χρησιμοποιεί οπτική συγκόλληση για βελτιωμένη ορατότητα σε έντονο ηλιακό φως. Σφραγίζοντας το κενό ανάμεσα στο προστατευτικό κρύσταλλο και την οθόνη TFT με ρητίνη, μειώνεται η αντανάκλαση και βελτιώνεται η μετάδοση του φωτισμού. Η οθόνη μπορεί να προσαρμοστεί σε τρία προφίλ εμφάνισης: Bar, Circle και Simple και προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone IOS/Android μέσω Honda RoadSync.
Αυτή η λειτουργία – σε συνδυασμό με τον απλό, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ –επιτρέπει πλοήγηση στροφή-προς-στροφή απευθείας στην οθόνη, καθώς και τη δυνατότητα στον αναβάτη – μέσω συνδεδεμένου Bluetooth κράνους – να πραγματοποιεί κλήσεις ή να ακούει μουσική. Ο ιδιοκτήτης το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Honda RoadSync από το Play Store ή το App Store και να συνδέσει το smartphone του με την CB1000GT. Επιπλέον, υπάρχει θύρα USB Type-C στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης για φόρτιση του smartphone.
Τα φλας ακυρώνονται αυτόματα μετά την αλλαγή λωρίδας ή την ολοκλήρωση στροφής. Επίσης ενσωματώνουν τη λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS): σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν τους άλλους χρήστες του δρόμου ότι βρίσκεται σε εξέλιξη απότομη και ισχυρή επιβράδυνση.
Πλαίσιο

Το πλαίσιο της CB1000GT είναι μονοκόμματο ατσάλινο διπλής δοκού (twin-spar) τύπου διαμάντι, ειδικά σχεδιασμένο για άριστη συνεργασία με τον κινητήρα, ενώ το μικρό του πλάτος στο πίσω και κάτω τμήμα του συνεισφέρει στην κομψή σιλουέτα του CB1000GT. Ένα νέο, μεγαλύτερων διαστάσεων υποπλαίσιο διαθέτει ενισχυτικό εγκάρσιο σωλήνα και ανασχεδιασμένη πλάκα στήριξης, δημιουργώντας περισσότερο χώρο για να καλύπτει τις απαιτήσεις της κατηγορίας GT. Η συνολική ακαμψία έχει ρυθμιστεί προσεκτικά, ενώ η αύξηση του βάρους έχει περιοριστεί στο ελάχιστο. Το μήκος του χυτού αλουμινένιου ψαλιδιού Pro-Link αυξάνεται από 619 σε 635mm, βελτιώνοντας τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες υπό πλήρες φορτίο, ενώ η νέα έδραση του πίσω αμορτισέρ μειώνει τους κραδασμούς. Τα χυτά αλουμινένια μαρσπιέ προσφέρουν επίσης βελτιωμένη άνεση στον συνεπιβάτη κατά τη διάρκεια μακρινών διαδρομών.
Η σταθερότητα μιας μοτοσυκλέτας touring και ο χειρισμός μιας γυμνής sport μοτοσυκλέτας συνοψίζουν τις δυνατότητες συμπεριφοράς της CB1000GT. Η γωνία κάστερ και το ίχνος είναι στις 25,0° και 106,3mm, με μεταξόνιο 1.465mm (σε σύγκριση με του Hornet: 25° / 98mm / 1.455mm). Η απόσταση από το έδαφος είναι 133mm, αυξημένη κατά 3mm σε σχέση με το Hornet. Η κατανομή βάρους είναι 51% / 49% (έναντι 51,2% / 48,8%) και συνδυάζεται άψογα με τη θέση οδήγησης για ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι. Το βάρος με υγρά έχει οριστεί στα 229kg.

Το ύψος σέλας είναι 825mm (επιτρέποντας εύκολη πρόσβαση στο έδαφος) και η θέση οδήγησης είναι όρθια, επιτρέποντας ελευθερία κινήσεων και εξαιρετική ορατότητα. Για λόγους άνεσης, το πάχος της σέλας έχει αυξηθεί (σε σχέση με το Hornet) κατά 15mm για τον αναβάτη και 39,5mm για τον συνεπιβάτη, με τη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ να είναι διαφορετική , δημιουργώντας ένα εργονομικό τρίγωνο κατάλληλο για μεγάλες αποστάσεις.
Η ημι-ενεργητική ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στην CB1000GT – όπως και η μονάδα έξι αξόνων IMU της Nippon Seiki – και λειτουργεί ώστε να παρέχει βέλτιστη απόσβεση συμπίεσης/επαναφοράς σε ευρύ φάσμα συνθηκών. Το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα τη δύναμη απόσβεσης ανάλογα με την ταχύτητα διαδρομής της ανάρτησης. Λειτουργεί προσαρμόζοντας το επίπεδο απόσβεσης βάσει δεδομένων από τρεις πηγές: την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας (από την ECU), τη θέση και κλίση της μοτοσυκλέτας (από την IMU) και τη συμπεριφορά του πιρουνιού (από τον αισθητήρα διαδρομής).
Η Μονάδα Ελέγχου Ανάρτησης (SCU) προσαρμόζει τη δύναμη απόσβεσης μέσα σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0,015 δευτ.) από τη λήψη των δεδομένων αυτών. Η ευελιξία του συστήματος σημαίνει ότι η ρύθμιση απόσβεσης μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας – παρέχοντας, για παράδειγμα, πιο σφιχτή απόσβεση σε υψηλές ταχύτητες.
Πρακτικά, το Showa-EERA™ επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει άνεση για οδήγηση εντός πόλης, sport απόδοση αντίδρασης, σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες touring ή ακριβή απόκριση σε βροχερές συνθήκες με το πάτημα ενός κουμπιού. Το Showa-EERA™ επίσης μειώνει υπερβολικό βύθισμα κατά το δυνατό φρενάρισμα. Σε σύγκριση με το Hornet, η διαδρομή έχει επίσης αυξηθεί, στα 130mm μπροστά και 144mm πίσω (έναντι 130mm / 140mm).
Διατίθενται τέσσερις προκαθορισμένες λειτουργίες ανάρτησης:
- STD: ισοδυναμεί με την βασική ρύθμιση της ανάρτησης Showa, για ευρεία γκάμα συνθηκών.
- SPORT: προσφέρει υψηλή σταθερότητα ανάρτησης για πιο επιθετική οδήγηση.
- RAIN: μαλακώνει την απόκριση της ανάρτησης για ομαλή και ελεγχόμενη συμπεριφορά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
- TOUR: παρέχει μέγιστη σταθερότητα σε φρενάρισμα και στροφές, και την πιο σφιχτή απόσβεση για υψηλές ταχύτητες και δικάβαλο ταξίδι με πλήρες φορτίο.
- USER: επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίσει εξατομικευμένα την απόσβεση και την προφόρτιση.
Το Showa-EERA™ προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα λεπτομερούς ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου με 24 βήματα, εν κινήσει. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41mm διαθέτει χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Διπλές, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin συνδυάζονται με πλευστούς δίσκους 310mm το Cornering ABS, διαχειριζόμενο από την IMU, προσθέτει επιπλέον σιγουριά για τον αναβάτη. Ο πίσω δίσκος 240mm χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκάνα Nissin με μεταλλικά τακάκια για εξαιρετική απόδοση πέδησης σε συνθήκες δικάβαλου και με αποσκευές ταξιδιού.
Οι ζάντες 5 μπράτσων τύπου “Y” προδιαγραφών Hornet (εμπνευσμένες από την CBR1000RR-R Fireblade) είναι κατασκευασμένες από χυτό ελαφρύ αλουμίνιο. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-ZR17 εμπρός και 180/55-ZR17 πίσω.
Κινητήρας

Βασισμένος στον κινητήρα του CBR1000RR Fireblade 17YM, ο τετρακύλινδος εν σειρά 1000 κ.εκ. DOHC έχει λάβει ειδικές ρυθμίσεις στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου (PGM-FI) και στο ηλεκτρονικό γκάζι (TBW) για την εφαρμογή του στο GT. Εναρμονισμένο με τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, το σύστημα έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει ομαλή και προοδευτική απόκριση στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, μειώνοντας την κούραση του αναβάτη και του συνεπιβάτη στα μεγάλα ταξίδια.
Η διάμετρος και η διαδρομή έχουν οριστεί στα 76 x 55,1mm αντίστοιχα, με σχέση συμπίεσης 11,7:1. Η GT διατηρεί σχεδόν την ίδια απόδοση στις υψηλές στροφές: μέγιστη ισχύς 149,7Ps (110,1kW) αποδίδεται στις 11.000 σαλ, με ροπή 102Nm στις 8.750 σαλ. Οι μηχανικοί της Honda επένδυσαν σημαντικό χρόνο και προσπάθεια ώστε να εξασφαλίσουν γραμμική παροχή ισχύος, με καμπύλη ροπής που «γεμίζει» στο μεσαίο φάσμα στροφών διασφαλίζοντας συνεχή και προοδευτική ισχύ σε όλο το εύρος στροφών
Το κιβώτιο έχει επίσης προσαρμοστεί ιδανικά. Οι σχέσεις 2η έως 5η έχουν επιλεχθεί με στόχο τη βέλτιστη επιτάχυνση, αξιοποιώντας στο μέγιστο την ισχύ του κινητήρα, ενώ η μακριά 6η προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Ένας συμπλέκτης υποβοήθησης/ολίσθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται τις τάσεις αναπήδησης του πίσω τροχού στο φρενάρισμα και στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Στον στάνταρ εξοπλισμό είναι το quick shifter για ομαλές αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, τόσο ανεβάσματα όσο και κατεβάσματα, με λειτουργία autoblip.
Η δυνητική κατανάλωση φτάνει τα 16,5 km/L και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 21 λίτρων εξασφαλίζει πιθανή αυτονομία άνω των 340 km. Το σύστημα αυτοδιάγνωσης έχει αναβαθμιστεί ώστε να ανιχνεύει διοξείδιο του θείου (SO₂) και να ελέγχει την κατάσταση του καταλύτη, εξασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στη μέγιστη απόδοσή του.
Ηλεκτρονικά Κινητήρα

Το κλειδί για την επίτευξη της ισορροπίας ανάμεσα σε sport συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές και την δυνατότητα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι ένα σύγχρονο, ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών. Στην καρδιά της CB1000GT βρίσκεται ο συνδυασμός προηγμένου ελέγχου TBW και Μονάδας Αδρανειακής Μέτρησης έξι αξόνων (IMU). Το TBW επιτρέπει στον αναβάτη μέγιστο έλεγχο του κινητήρα μέσω τεσσάρων προεπιλεγμένων προγραμμάτων οδήγησης με προκαθορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων Ισχύος Κινητήρα (EP), Επιβράδυνσης Κινητήρα (EB) και HSTC, καθώς και μιας επιλογής USER που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει τον δικό του συνδυασμό ρυθμίσεων. Η επιλογή γίνεται μέσω του διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ και της οθόνης TFT. Η ανάρτηση προσαρμόζεται επίσης ώστε να παρέχει την κατάλληλη απόσβεση ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα.
Υπάρχουν 3 επίπεδα για τα EP και EB, με το επίπεδο 3 ως το μέγιστο για κάθε παράμετρο. Υπάρχουν επίσης τρία επίπεδα HSTC, με την ένταση της παρέμβασης σε κάθε επίπεδο να έχει ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί σε συνδυασμό με τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από την IMU, της κίνησης και της κλίσης της μοτοσυκλέτας στον δρόμο. Όπως και με τα Power και EB, το επίπεδο 3 προσφέρει τη μέγιστη επέμβαση. Ένδειξη στην οθόνη ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως.
- STANDARD mode χρησιμοποιεί τη μεσαία ρύθμιση για EP, HSTC και EB. Έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει την αίσθηση και την απόδοση μίας σειράς καρμπυρατέρ, με φιλικό χαρακτήρα.
- SPORT mode χρησιμοποιεί το υψηλότερο επίπεδο ισχύος (P) και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα (EB) και HSTC ώστε να προσφέρει 100% απόδοση με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, μέγιστη ισχύ και ροπή σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού και ελάχιστη παρέμβαση του HSTC.
- RAIN mode χρησιμοποιεί το χαμηλότερο επίπεδο ισχύος (P) για τη λιγότερο επιθετική απόδοση ισχύος, μέτριο φρένο κινητήρα(EB) και υψηλό HSTC. Στόχος είναι η χαμηλή απόδοση ισχύος και ροπή στις τρεις πρώτες σχέσεις.
- TOUR mode έχει τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης με το STANDARD, αλλά η δύναμη απόσβεσης προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα· είναι το μοναδικό πρόγραμμα με αυτή τη λειτουργία.
- USER mode επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει ο ίδιος τις ρυθμίσεις για κάθε παράμετρο και να τις αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση.
Αξεσουάρ

Μια σειρά από Γνήσια Αξεσουάρ Honda είναι διαθέσιμα για την CB1000GT, ενισχύοντας την άνεση, το στυλ, την απόδοση και την πρακτικότητα. Περιλαμβάνουν τρία προσεκτικά επιλεγμένα Πακέτα Αξεσουάρ, προσαρμοσμένα στην ευρωπαϊκή αγορά.
COMFORT PACK
Το Comfort Pack έχει δημιουργηθεί για να ενισχύσει τον touring χαρακτήρα της GT και περιλαμβάνει την σέλα Comfort για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, θερμαινόμενα γκριπ, ψηλός ανεμοθώρακας, αεροδυναμικούς εκτροπείς A και B, καθώς και προβολείς ομίχλης.
SPORTS PACK
Για μια πιο δυναμική, σπορ εμφάνιση, υπάρχει το Sports Pack. Η συλλογή περιλαμβάνει την καρίνα, πλευρικά αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ, προστατευτικό κινητήρα και διακοσμητικές λωρίδες ζαντών.
URBAN PACK
Για μέγιστη πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση και μεταφορά αποσκευών, το Urban Pack περιλαμβάνει Top Box 50 λίτρων με μαξιλαράκι πλάτης και πάνελ Top Box, καθώς και βάση στήριξης και το κιτ συναγερμού.
Εκτός από τα πακέτα, όλα τα Αξεσουάρ Honda για την CB1000GT διατίθενται μεμονωμένα:
- Σέλα αναβάτη Comfort
- Σέλα συνεπιβάτη Comfort
- Εκτροπέας αέρα A
- Εκτροπέας αέρα B
- Προστατευτικό κινητήρα
- Βάση στήριξης πίσω
- Ψηλός ανεμοθώρακας
- Πλευρικά αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ
- Καρίνα (Under Cowl)
- Διακοσμητικές λωρίδες ζαντών
- Συναγερμός
- Προβολείς ομίχλης
- Επέκταση προστατευτικών χεριών
- Τσάντα πίσω σέλας
- Μαξιλαράκι Top Box
- Πάνελ Top Box
- Τσάντα ρεζερβουάρ 3L
- Top Box 50L
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
| Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος εν σειρά DOHC τετρακύλινδρος |
| Κυβισμός | 1000cc |
| Διάμετρος & Διαδρομή | 76mm x 55.1mm |
| Σχέση συμπίεσης | 11.7:1 |
| Μέγιστη ισχύς | 149,7Ps / 111,6kW στις 11.000 σαλ. |
| Μέγιστη ροπή | 102Nm στις 8.750 σαλ. |
| Επίπεδο θορύβου (dB) | 97 |
| Χωρητικότητα σε λιπαντικό | Άνω τμήμα 3.5L, Κάτω τμήμα 3.0L |
| Εκκίνηση | Ηλεκτρική |
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
| Ψεκασμός | Ηλεκτρονικός PGM-FI |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21L |
| Εκπομπές CO2 (WMTC) | 140g/km |
| Κατανάλωση καυσίμου (WMTC) | 6L/100km |
| ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
| Τύπος μπαταρία | AGM |
| Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V 9,1Ah |
| ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος, υποβοήθησης/ολίσθησης (Assisted slipper) |
| Τύπος κιβωτίου | 6τάχυτο |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Τύπος | Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2.135mm x 930mm x 1.290mm |
| Μεταξόνιο | 1.465mm |
| Γωνία Κάστερ | 25° |
| Ίχνος Τροχού | 106,3mm |
| Ύψος Σέλας | 825mm |
| Απόσταση από το έδαφος | 135mm |
| Βάρος (πλήρες υγρών) | 229kg |
| Ακτίνα στροφής | 3,2m |
| ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
| Εμπρός | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (EERA), χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης |
| Πίσω | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (EERA), ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης |
| ΤΡΟΧΟΙ | |
| Εμπρός | Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
| Πίσω | Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
| Διάσταση Ζάντας Εμπρός | 17M/C X MT3.50 |
| Διάσταση Ζάντας Πίσω | 17M/C X MT5.50 |
| Ελαστικό Εμπρός | 120/70-ZR17M/C |
| Ελαστικό Πίσω | 180/55-ZR17M/C |
| ΦΡΕΝΑ | |
| ABS | Σύστημα Cornering ABS, ελεγχόμενο από IMU έξι αξόνων |
| Εμπρός | Δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin |
| Πίσω | Δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin |
| ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚTΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
| Όργανα | Οθόνη TFT 5 ιντσών πολλαπλών πληροφοριών |
| Προβολέας | LED |
| Πίσω φως | LED |
| Συνδεσιμότητα | Honda RoadSync |
| USB | USB-C |
| Αυτόματη ακύρωση φλας | Ναι |
| Quick shifter | Ναι |
| Σύστημα προστασίας | HISS και SMART KEY |
| Cruise Control | Ναι |
| Πρόγραμματα Οδήγησης | Standard, Rain, Sport, Tour, 1x User |
| HSTC | Ναι |
| Θερμαινόμενα γκριπ | Ναι |
| Πρόσθετα χαρακτηριστικά | Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρκας σε πέντε θέσεις, κεντρικό σταντ, πλαϊνές βαλίτσες, αυτόματα ακυρούμενα φλας με λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS), wheelie control, θερμαινόμενα γκριπ |












