Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Ένα σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κάθε 60 χιλιόμετρα επιβάλλει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο - Matrix Life
 

Ένα σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κάθε 60 χιλιόμετρα επιβάλλει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

26 Οκτωβρίου, 2022

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πήρε τις τελικές αποφάσεις σχετικά με την ανάπτυξη των σταθμών επαναφόρτισης και εναλλακτικών σταθμών ανεφοδιασμού (ηλεκτρικών ή υδρογόνου) για αυτοκίνητα, φορτηγά, τραίνα και αεροπλάνα.

Οι νέοι κανόνες αποτελούν μέρος της δέσμης μέτρων “Fit for 55 in 2030”, του σχεδίου της ΕΕ δηλαδή για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990. Οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν να τεθούν ελάχιστοι υποχρεωτικοί εθνικοί στόχοι για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων. Τα κράτη μέλη θα πρέπει να παρουσιάσουν τα δικά τους σχέδια για τον τρόπο επίτευξης των στόχων έως το 2024.

Σύμφωνα με το κείμενο που εγκρίθηκε, μέχρι το 2026 θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κάθε 60 χιλιόμετρα κατά μήκος των κύριων οδικών αξόνων της ΕΕ. Η ίδια απαίτηση θα ισχύει και για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά μόνο στα βασικά δίκτυα καθώς θα υπάρξουν ορισμένες εξαιρέσεις για απομακρυσμένες περιοχές, νησιά και τους δρόμους με πολύ μικρή κυκλοφορία.


Οι ευρωβουλευτές προτείνουν επίσης να δημιουργηθούν περισσότεροι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος των κύριων οδικών αξόνων της ΕΕ (κάθε 100 χλμ. αντί για κάθε 150 χλμ., όπως προτείνει η Επιτροπή) και να γίνει ταχύτερα (έως το 2028 αντί για το 2031).
Οι εναλλακτικοί σταθμοί ανεφοδιασμού θα πρέπει να είναι προσβάσιμοι σε όλες τις μάρκες οχημάτων και η διαδικασία πληρωμής θα πρέπει να είναι εύκολη. Θα πρέπει να αναγράφουν την τιμή ανά kWh ή ανά kg και θα πρέπει να είναι προσιτή και συγκρίσιμη.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R