Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
HONOR: Αύξηση πωλήσεων για το 1ο εξάμηνο του 2020 σε Wearables και Laptops! - Matrix Life
 

HONOR: Αύξηση πωλήσεων για το 1ο εξάμηνο του 2020 σε Wearables και Laptops!

14 Αυγούστου, 2020

Η στρατηγική της HONOR του νεανικού brand τεχνολογίας της Huawei, «1+8+Ν» για την επέκταση της σε νέες προϊοντικες κατηγορίες πέρα των smartphones , έφερε σημαντικά αποτελέσματα στο Brand το 1ο εξάμηνο του 2020. Κατέλαβε την 1η θέση με μερίδιο αγοράς 25,9% σε πωλήσεις smartphone στη Ρωσία, ενώ μπήκε στην πρώτη τριάδα κατασκευαστών smartphone στην μεσαία κατηγορία στην Σαουδική Αραβία.

Σημαντικά ωστόσο ήταν και τα εμπορικά αποτελέσματα της HONOR στην κεντρική Ευρώπη με αυξημένες πωλήσεις στα wearables (ΗΟΝΟR Magic Watch 2, Honor Band 5) τα οποία την κατέταξαν στο TOP 5 (σε πωλήσεις) κατασκευαστή.

Εμπορική επιτυχία είχε και η νέα σειρά laptop Honor MagicBook που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο σε αγορές όπως η Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Τσεχία, Ελλάδα με μεγάλη απήχηση και υψηλά μερίδια αγοράς στις μεγάλες retail αλυσίδες και online καταστήματα ( Amazon.co.uk – Top 10 best-selling newly Launched Product)

Aξίζει να σημειωθεί πως τόσο τα wearables όσο και τα Laptop αποτελούν νέες κατηγορίες προϊόντων της εταιρίας, τα οποία αναπτύχθηκαν και παρουσιάστηκαν στις αγορές το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ταυτόχρονα η HONOR κατέλαβε την 21η θέση στην λίστα με τους «TOP 50 Chinese Global Brand Builders 2020» (BrandZ) και είδε αύξηση 34% στο brand score σε σύγκριση με το 2019.

Η HONOR συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊοντων και αναμένεται να παρουσιάσει σημαντική διεύρυνση της γκάμας της σε wearables, laptops, smartphones και έξυπνες οικιακές συσκευές το Σεπτέμβριο στην IFA 2020.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R