Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η Ευρωπαϊκή Ένωση χτυπάει τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα με υψηλότερους δασμούς - Matrix Life
 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση χτυπάει τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα με υψηλότερους δασμούς

13 Ιουνίου, 2024

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο εκτελεστικός βραχίονας της ΕΕ, ανακοίνωσε σήμερα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής που εξάγονται στην ΕΕ θα επιβαρυνθούν με πρόσθετους δασμούς ύψους 38,1% ως αντίδραση σε έρευνες που κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα επωφελούνται από “αθέμιτες επιδοτήσεις”.

Λιγότερο από ένα μήνα αφότου η Ουάσινγκτον ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να τετραπλασιάσει τους δασμούς για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 100%, οι Βρυξέλλες δήλωσαν ότι θα καταπολεμήσουν τις υπερβολικές επιδοτήσεις με πρόσθετους δασμούς που κυμαίνονται από 17,4% έως 38,1%, επιπλέον του συνήθους δασμού 10% για τα αυτοκίνητα. Αυτό ανεβάζει τον υψηλότερο συνολικό συντελεστή κοντά στο 50%.
Η προσωρινή απόφαση ακολουθεί έρευνα σχετικά με την κρατική στήριξη της Κίνας προς τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε την έρευνα τον Οκτώβριο για να διαπιστώσει αν οι κινεζικές τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων είναι τεχνητά χαμηλές λόγω των επιδοτήσεων και έτσι πλήττουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.


Η Επιτροπή δήλωσε ότι η έρευνά της κατέληξε προσωρινά στο συμπέρασμα ότι η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα “επωφελείται από αθέμιτες επιδοτήσεις, οι οποίες προκαλούν απειλή οικονομικής ζημίας”.
Για να μιλήσουμε ειλικρινά βέβαια, η Ευρώπη στην πραγματικότητα τρέμει την είσοδο της Κίνας σε μια καθαρά Ευρωπαϊκή (και Αμερικανική) βιομηχανία, αυτή του αυτοκινήτου. Κατά πόσο τώρα οι αποφάσεις αυτές συνάδουν με την φιλοσοφία της ελεύθερης αγοράς που ευαγγελίζεται η δύση είναι ένα άλλο θέμα προς συζήτηση.
Αν κινδυνεύει πραγματικά η Ευρώπη από τα made in China ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ναι κινδυνεύει να χάσει το παιχνίδι. Όπως το έχασε άλλωστε με την άνοδο των Ιαπώνων μερικές δεκαετίες πριν, αλλά και με την άνοδο των Κορεατών στην πρόσφατη ιστορία.

Το πραγματικό πρόβλημα εδώ είναι ότι σε αντίθεση με Ιάπωνες και Κορεάτες, στην Κίνα η δύση δεν μπορεί να βάλει το χέρι της στο μέλι. Έτσι αντί η δύση να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική, προσπαθεί να γκρεμίσει την ανάπτυξη των αντιπάλων. Ένα πράγμα όπως έκανε με την Huawei δηλαδή. Ποιος είναι όμως ο πραγματικός χαμένος σε αυτό τον εμπορικό πόλεμο; Μα φυσικά εμείς οι καταναλωτές! Γιατί η αγαπημένη μας Ευρώπη μας λέει “Όχι, δεν θα αγοράσεις φτηνό αυτοκίνητο. Αν δεν μπορούμε να πιάσουμε εμείς τις χαμηλές τιμές της Κίνας θα ανεβάσουμε τις τιμές των άλλων στα δικά μας επίπεδα”. Ευρώπη, ο παράδεισος της ελεύθερης αγοράς!

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R