Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η HP ανακοινώνει πρωτοβουλίες υποστήριξης για συνεργάτες και πελάτες - Matrix Life
 

Η HP ανακοινώνει πρωτοβουλίες υποστήριξης για συνεργάτες και πελάτες

7 Απριλίου, 2020

Σήμερα, η HP Inc. ανακοίνωσε πρωτοβουλίες ανακούφισης που στοχεύουν στην ενδυνάμωση της παγκόσμιας κοινότητας του δικτύου συνεργατών για την αποτελεσματική πλοήγηση στις επιχειρησιακές και οικονομικές προκλήσεις που σχετίζονται με τον COVID-19. Εκτός από την παροχή ποικίλων επιλογών χρηματοδότησης και μίσθωσης για πελάτες, η εταιρεία θα προσφέρει βραχυπρόθεσμα,ειδικά για την αγορά και για κάθε χώρα, κίνητρα για το δίκτυο συνεργατών. Οι προσφορές θα διαφέρουν ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες και εξαρτώνται από την επιλεξιμότητα των συνεργατών.

Επιπλέον, η HP έχει εφαρμόσει ένα πιο προβλέψιμο, flat-rate πρόγραμμα κινήτρων και χαλαρά μοντέλα αποζημίωσης για να επιτρέψει μεγαλύτερη ευελιξία των συνεργατών σε ότι αφορά την επίτευξη του linearity, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις προθεσμίες υποβολής αποδεικτικών επιδόσεων και
αναφορών. Οι συγκεκριμένες αλλαγές θα κοινοποιηθούν στους συνεργάτες του δικτύου της HP από τις ομάδες της HP αυτήν την βδομάδα.
«Ως μια πολυεθνική εταιρεία, κατανοούμε τη σημασία της δράσης σε παγκόσμιο επίπεδο και ταυτόχρονα της εκτέλεσης σε τοπικό επίπεδο. Αντί να υιοθετούμε μια προσέγγιση one size fits all, ακολουθούμε μια εξατομικευμένη προσέγγιση ειδικά για τη μοναδική και εξελισσόμενη δυναμική κάθε αγοράς και χώρας, ανάλογα με διάφορους παράγοντες”, δήλωσε ο Christoph Schell, Chief Commercial Officer, HP Inc. “Είμαστε δομημένοι για να διασφαλίσουμε τη συνέχεια των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες και αισθανόμαστε πολύ τυχεροί να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τη βοήθεια και την υποστήριξη που χρειάζονται οι αξιόλογοι συνεργάτες και πελάτες μας.»

Βασιζόμενοι στην HP Integrated Financial Solutions για τους τελικούς πελάτες
Σε συνεργασία με τους επικυρωμένους χρηματοοικονομικούς συνεργάτες του HPEFS και DLL, ο όμιλος Integrated Financial Solutions της HP προσφέρει πλέον μια ποικιλία επιλογών χρηματοοικονομικών και κεφαλαιακών σχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αναβαλλόμενων/μειωμένων πληρωμών μέχρι το 2021, των βραχυπρόθεσμων μισθωμάτων και της εισφοράς μετρητών για συσκευές HP που ανήκουν στον πελάτες μέσω προγράμματος επαναμίσθωσης.
Οι πελάτες που πληρούν τα κριτήρια μπορούν να μετατρέψουν ιδιόκτητα περουσιακά στοιχεία στον χώρο εργασίας σε λύσεις μίσθωσης ή να αποκτήσουν τηντεχνολογία που απαιτείται σήμερα με μειωμένες πληρωμές για το υπόλοιπο του 2020 για να μετριάσουν τις προσωρινές προκλήσεις στις ταμειακές ροές. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από δομές αναβολής πληρωμών ή να εγγραφούν σε πρόγραμμα ενοικίασης υπολογιστών, το οποίο διατίθεται σε συμβάσεις εξοπλισμού για περίοδο 12 μηνών. Μετά από 12 μήνες, οι ενικοιαζόμενες συσκευές μπορούν να επεκταθούν, να αγοραστούν ή να επιστραφούν για αναβάθμιση.

Δωρεάν ψηφιακή υποστήριξη ασφαλείας στον κυβερνοχώρο
Για να αντιμετωπίσει τους πιθανούς κινδύνους ασφάλειας στον κυβερνοχώρο για όσους εργάζονται ή διαβάζουν από το σπίτι, η HP ξεκίνησε μια καμπάνια ασφάλειας . Εκτός από την παροχή συμβουλών και tips διαδικτυακά, , η HP προσφέρει δωρεάν webinars για πελάτες ώστε να βοηθήσει στη δημιουργία των γραφείων τους στο σπίτι με ασφάλεια.

Η HP θα προσφέρει επιπλέον δωρεάν το HP Sure Click Pro μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, για να βοηθήσει στην προστασία των χρηστών από απειλές ασφάλειας μέσω διαδικτύου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εγγράφων. Το HP Sure Click Pro ενισχύει το υπάρχον HP Sure Click με πρόσθετες λειτουργίες, όπως η επεξεργασία εγγράφων Word και Excel μέσα σε ένα απομονωμένη ηλεκτρονική δομή. Αυτή η προσφορά θα είναι διαθέσιμη για χρήση σε όλους τους υπολογιστές Windows 10, HP ή άλλων κατασκευαστών . Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται εδώ: HP.com Security Solutions.
«Σε έναν κόσμο που γύρισε ανάποδα από τον κορωνοϊό, το λανσάρισμα αυτών των λύσεων ασφάλειας δεν μπορούσε να γίνει σε καλύτερο χρόνο,» δήλωσε ο Patrick Moorhead, Moor Insights & Strategy. «Περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ έχουν αναγκαστεί να εργαστούν στο σπίτι, και αυτές οι συσκευές εργασίας πρέπει εκτός δικτύου να είναι τόσο ασφαλείς όσο θα ήταν και στο γραφείο. Ακόμη και όταν τα πράγματα επιστρέψουν στην ομαλότητα, είναι γνωστό ότι το εργατικό δυναμικό γίνεται κάθε χρόνο όλο και πιο mobile.»

Ισχυρές πλατφόρμες εκπαίδευσης και συνεργασίας
Για να οπλίσει τους συνεργάτες της με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για τη βελτιστοποίηση των εσόδων και την κατοχύρωση μελλοντικής λειτουργίας της επιχείρησής τους, το HP University προσφέρει online μαθήματα οn demand σε ποικίλα θέματα, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης σε δεξιοτήτες πωλήσεων, κατάρτιση για προϊόντα και κορυφαία πιστοποιητικά. Οι συνεργάτες μπορούν να επιλέξουν προσαρμοσμένες διαδικτυακές ψηφιακές μαθησιακές διαδρομές που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες προτεραιότητες τους.
Η HP μετατόπισε όλα τα events του δημοσιονομικού έτους 2020 (που λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2020) σε μορφές ψηφιακής διασύνδεσης για να δώσει μία σταθερή ροή ειδήσεων και ευκαιριών πληροφόρησης και δικτύωσης, αξιοποιώντας τόσο τις εσωτερικές όσο και εξωτερικές φωνές. Επιπλέον, η εταιρεία έχει μετατοπίσει το μοντέλο συνεργασίας της με πελάτες σε μια ισχυρή, online πλατφόρμα για ένα ευρύ σύνολο θεμάτων, όπως η εκτύπωση στο γραφείο, η ασφάλεια, οι λύσεις κινητικότητας και οι υπηρεσίες HP.

Ενισχυμένη υποστήριξη πελατών όλο το 24ωρο
Για να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση για υποστήριξη πελατών, η ΗΡ έχει εκπαιδεύσει τους εκπροσώπους της για την διαχείριση πολλαπλών ουρών προτεραιότητας έχoντας πάγια πρόσβαση σε τεχνολογία που διευκολύνει την εργασία από το σπίτι, ενώ αξιοποιεί επιλογές chat, social και web υποστήριξης μέσω της διεθνούς ιστοσελίδας της για υποστήριξη, με συχνές ενημερώσεις σε ένα ψηφιακό εκπρόσωπο διαθέσιμο όλο το 24ωρο, για ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση παραγγελιών και παραδόσεων.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R