Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η Huawei ξεπερνά τη Samsung και παίρνει την 2η θέση στην παγκόσμια αγορά wearables το 2024 - Matrix Life
 

Η Huawei ξεπερνά τη Samsung και παίρνει την 2η θέση στην παγκόσμια αγορά wearables το 2024

11 Μαρτίου, 2025

Apple, Huawei και Samsung κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια αγορά wearables το 2024. Μάλιστα ενώ η Apple βλέπει σημαντική πτώση στις πωλήσεις smartwatch, η Huawei πέτυχε άκρως εντυπωσιακές πωλήσεις.

Η τελευταία ανάλυση της Counterpoint δείχνει ότι η Huawei ξεπέρασε τη Samsung στην παγκόσμια αγορά wearable για το 2024. Πρόσφατα είδαμε ότι η Huawei εκθρόνισε τη Samsung ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά των αναδιπλούμενων smartphones για το πρώτο τρίμηνο του 2024, και τώρα βλέπουμε κάτι αντίστοιχο και στην κατηγορία των smartwatch.

Το μερίδιο αγοράς της Huawei αυξήθηκε από 9% σε 13% σε ετήσια βάση. Πέτυχε ετήσιο ρυθμό πωλήσεων 35% YoY – χάρη στην εντυπωσιακή σειρά Watch GT 5 και το Watch D2.
Η εταιρεία λάνσαρε τρεις μεγάλες σειρές smartwatch πέρυσι, τα Watch GT 5, Watch D2 και Watch Ultimate Green Edition. Η Huawei παρουσίασε επίσης το σύστημα υγείας TruSense Health System για smartwatches που υπόσχεται ακριβείς αναφορές υγείας και ταχύτερα αποτελέσματα στις αξιολογήσεις υγείας ανά πάσα στιγμή. Η Apple βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, αλλά με μείωση 19% YoY στις αποστολές.


Η Samsung, από την άλλη πλευρά, είδε αύξηση 3% λόγω της δημοτικότητας των Galaxy Watch 7, Galaxy Watch Ultra και Galaxy Watch FE. Τέλος η Xiaomi έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην παγκόσμια αγορά wearable για το 2024 και πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 135% YoY ενώ η Imoo εξασφάλισε 22% σε ετήσια βάση στις αποστολές έξυπνων ρολογιών.

Πηγή

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R