Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η τεχνητή νοημοσύνη του ChatGPT απειλεί την ύπαρξη της Google - Matrix Life
 

Η τεχνητή νοημοσύνη του ChatGPT απειλεί την ύπαρξη της Google

23 Δεκεμβρίου, 2022

Η Google προσπαθεί να διασφαλίσει το μέλλον της εταιρείας, υπό το φως της πρόσφατης αύξησης της δημοτικότητας των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT και το Dall-E.

Λογικό μιας και η ραγδαία άνοδος στην αποτελεσματικότητα της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να είναι η αρχή του τέλους για την Google.

Οι New York Times ανέφεραν πρόσφατα ότι τα στελέχη της Google θεωρούν το ChatGPT ως σημαντική απειλή για την μηχανή αναζήτησης. Η κατάσταση φαίνεται να είναι τόσο σοβαρή που η διοίκηση φέρεται να κρούει τον κώδωνα κινδύνου στα στελέχη της εταιρείας.
Μάλιστα ο CEO Sundar Pichai φέρεται να συγκεντρώνει στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας ώστε να στελεχωθεί καλύτερα το τμήμα ανάπτυξης τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα τον «πανικό» που επικρατεί στην Google.

Για ποιο λόγο όμως η Google φοβάται το ChatGPT; Μα είναι απλό. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απαντά σε μια απλή ερώτηση του χρήστη. Μάλιστα σε αντίθεση με την αναζήτηση της Google η οποία προσφέρει απλά μια λίστα από συνδέσμους, το ChatGPT δίνει άμεσες απαντήσεις αλλά και συστάσεις ή επιπλέον πληροφορίες.
Θα σας συνιστούσα να δοκιμάσετε την δύναμη του ChatGPT καθώς είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι μπορείς κυριολεκτικά να ρωτήσεις για τα πάντα αλλά και να συζητήσεις με την τεχνητή νοημοσύνη.

Αν ακόμη αμφιβάλετε για την δύναμη του ChatGPT θα σας δώσω μερικά παραδείγματα από το τι μπορεί να κάνει.

Μπορείτε για παράδειγμα να του ζητήσετε να σας δώσει μια συνταγή για σούπα μίσο, και μάλιστα σε δύο διαφορετικές γλώσσες.

 

Τι θα λέγατε να ζητήσετε από την τεχνητή νοημοσύνη να συστηθεί στους αναγνώστες σας και να μιλήσει για τις δυνατότητές της;

 

Μπορείτε ακόμη και να ζητήσετε από την AI να κάνει κάτι εντελώς χαζό. Όπως για παράδειγμα να σας γράψει ένα εδάφιο της Βίβλου για κάποιον που προσπαθεί να βγάλει ένα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο από ένα VCR (Video Cassette Recorder για τους νεότερους που δεν γνωρίζουν).

Επιπλέον η AI μπορεί να συζητήσει μαζί σας για γεωπολιτικά ή ιστορικά θέματα, να σας διορθώσει τον κώδικα σε οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, να σας καθοδηγήσει για να γράψετε το δικό σας βιβλίο ή κινηματογραφικό σενάριο και…sky is the limit.


Όπως σημειώνουν οι New York Times, η Google διαθέτει ήδη ένα chatbot με την ονομασία Language Model for Dialogue Applications (LaMDA), το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το ChatGPT. Ο μόνος λόγος που μέχρι σήμερα η Google δεν ασχολήθηκε σοβαρά με αυτό είναι ο φόβος ότι το bot θα μπορούσε να κανιβαλίσει το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας. Βλέπετε αν μια τεχνητή νοημοσύνη σου δίνει άμεσα την απάντηση που θέλεις χωρίς παραπομπές σε άλλα links δεν υπάρχει λόγος και για τις γνωστές διαφημίσεις της Google.

Ήρθε λοιπόν το τέλος της Google; Σαφώς και όχι. Το ChatGPT δεν είναι ακόμη τόσο αποτελεσματικό και αρκετές φορές οι απαντήσεις που δίνει κάποιες φορές είναι λανθασμένες ή ακόμη και προσβλητικές.
Το σίγουρο είναι ότι η Google θα πρέπει να ξεκινήσει από τώρα να σχεδιάζει έναν κόσμο που δεν θα έχει την ανάγκη της μηχανής αναζήτησης της. Οι κινήσεις της θα πρέπει να είναι προσεκτικές αλλά και γρήγορες καθώς το AI έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος σε διάφορες καθημερινές εφαρμογές.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R