Τα wearables της Huawei φτάνουν σε νέα ύψη παγκοσμίως, ξεπερνώντας όλες τις άλλες εταιρίες όπως η Xiaomi, η Apple κλπ. Μία από τις πρόσφατες αναφορές της IDC δείχνει ότι η κινεζική εταιρία ηγείται της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων ρολογιών με τις υψηλότερες αποστολές συσκευών.
Τα παλαιότερα μοντέλα της εταιρείας, όπως το Watch Ultimate 2, το Watch D2 και η σειρά GT 6, ενίσχυσαν την ανάπτυξη αυτή ενώ ακόμη και τα προσιτά ρολόγια FIT βοήθησαν τη Huawei να επεκτείνει την κυριαρχία της σε ιδιαίτερα σημαντικές αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο.


Σύμφωνα με τους πίνακες, τα wearable της Huawei σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις και έφεραν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως στα τρία πρώτα τρίμηνα φέτος, ξεπερνώντας τη Xiaomi, την Apple και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Η IDC έκανε την ανάλυση βασιζόμενη σε δύο κατηγορίες συσκευών, τα έξυπνα ρολόγια και τα fitness trackers. Κατά τη διάρκεια και των τριών τριμήνων, η Huawei κέρδισε έδαφος χάρη στα μοντέλα με HarmonyOS 6.0 και στις αναβαθμισμένες λειτουργίες υγείας και φυσικής κατάστασης.

Η Huawei έχει αποστείλει 28,6 εκατομμύρια έξυπνα ρολόγια παίρνοντας μερίδιο αγοράς 18,6% παγκοσμίως και 20,8 εκατομμύρια μονάδες με μερίδιο αγοράς 35,5% στην Κίνα μέχρι στιγμής.
Κατέγραψε παγκόσμια ανάπτυξη 21,6% σε ετήσια βάση και ρυθμό προόδου 27,0% στην έδρα της. Η Xiaomi βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με 27,9 εκατομμύρια αποστολές στις παγκόσμιες αγορές και 15,9 εκατομμύρια πωλήσεις στην Κίνα.
Η Apple κατετάγη τρίτη παγκοσμίως, και τέταρτη στην Κίνα, και η Samsung ακολουθεί στην παγκόσμια αγορά με 11,8 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 7,6%.
Η IDC προβλέπει ότι η Κίνα θα σημειώσει πωλήσεις περίπου 79,58 εκατομμυρίων μονάδων τον επόμενο χρόνο, με αύξηση 5,1% σε ετήσια βάση.






