Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Το Volkswagen ID.3 λειτουργεί άψογα ακόμη και μετά τα 100.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη Γερμανική ADAC - Matrix Life
 

Το Volkswagen ID.3 λειτουργεί άψογα ακόμη και μετά τα 100.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη Γερμανική ADAC

1 Νοεμβρίου, 2023

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη ένωση αυτοκινήτων της Ευρώπης, δίνει στο ID.3 πολύ καλές κριτικές. Οι μηχανικοί του Κέντρου Δοκιμών και Τεχνολογίας στο Landsberg am Lech έχουν ήδη διανύσει περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό όχημα της VW.

Το πιο σημαντικό εύρημα: η μπαταρία υψηλής τάσης εξακολουθεί να έχει καθαρή χωρητικότητα 93%. Δοκιμάστηκε ένα ID.3 Pro S με χωρητικότητα μπαταρίας 77 kWh, για το οποίο η Volkswagen, όπως και για όλα τα άλλα μοντέλα της οικογένειας ID. εγγυάται ότι η μπαταρία εξακολουθεί να διαθέτει τουλάχιστον το 70 τοις εκατό της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα οδήγησης.

Οι δοκιμαστές της ADAC δεν λυπήθηκαν την μπαταρία. Για να φτάσει το συντομότερο δυνατό το όριο των 100.000 χιλιομέτρων, το ID.3 φορτίστηκε συχνά στο 100 τοις εκατό σε σταθμούς ταχείας φόρτισης. Επιπλέον, σε αντίθεση με τη σύσταση, το όχημα ήταν συνήθως έτοιμο για τον επόμενο test driver στο σταθμό φόρτισης με επίπεδο φόρτισης 100 τοις εκατό, μερικές φορές για αρκετές ημέρες.

Η δοκιμή αντοχής είναι η πρώτη του είδους της για ένα όχημα της οικογένειας ID. Μεταξύ των δοκιμαστικών διαδρομών το ID.3 ελέγχθηκε επανειλημμένα από τους μηχανικούς στο Κέντρο Τεχνικών Δοκιμών Landsberg am Lech. Η ADAC εξετάζει οκτώ κύρια κριτήρια και περισσότερα από 300 επιμέρους κριτήρια – που κυμαίνονται από την τεχνολογία και την ασφάλεια έως τον χειρισμό, την ευκολία λειτουργίας και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η ADAC έχει μια σαφή σύσταση για τους πελάτες: Οι ενημερώσεις λογισμικού πρέπει να εγκαθίστανται πάντα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής αντοχής, το ID.3 έλαβε αρκετές ενημερώσεις λογισμικού. Εκτός από διάφορες διορθώσεις σφαλμάτων, οι ενημερώσεις έφεραν μεταξύ άλλων, αύξηση της ισχύος φόρτισης έως και 170 kW. Οι ενημερώσεις είχαν επίσης θετική επίδραση στην κατανάλωση και συνεπώς στην εμβέλεια. Συγκεκριμένα, το νέο λογισμικό βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας σε μικρές αποστάσεις και σε χειμερινές θερμοκρασίες από 0 έως 5° C. Το έξυπνο σύστημα χάραξης διαδρομών το οποίο το ID.3 έλαβε επίσης μέσω ενημέρωσης, επαινέθηκε επίσης από τους δοκιμαστές της ADAC καθώς σε μεγάλες διαδρομές προγραμματίζει τις στάσεις φόρτισης με τέτοιο τρόπο, ώστε ο προορισμός να επιτυγχάνεται το συντομότερο δυνατό. Εκτός από την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, το σύστημα λαμβάνει επίσης υπόψη την τρέχουσα κατάσταση της κυκλοφορίας και τις προβλέψεις.

Οι στάσεις φόρτισης αξιολογούνται δυναμικά και βασίζονται στην απόδοση των ταχυφορτιστών. Ως αποτέλεσμα, ο σχεδιασμός της διαδρομής μπορεί να προτείνει δύο σύντομες στάσεις φόρτισης με υψηλή ισχύ αντί για μία μακρά με χαμηλή ισχύ.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R