Το μεσαίου μεγέθους πολυτελές crossover SUV YU7 της Xiaomi έχει γίνει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις ηλεκτρικά οχήματα μέσα σε λίγους μήνες από την κυκλοφορία του. Νέα στοιχεία πωλήσεων για τον Οκτώβριο του 2025 αποκαλύπτουν ότι η Xiaomi παρέδωσε συνολικά 48.654 ηλεκτρικά οχήματα, με το YU7 να αντιπροσωπεύει 33.662 από αυτές τις μονάδες.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς, οι μηνιαίες πωλήσεις του YU7 ξεπέρασαν τις παραδόσεις του Tesla Model Y την ίδια περίοδο. Μάλιστα από τον Ιούλιο που άρχισε το YU7 να φτάνει στους πελάτες, οι πωλήσεις έχουν ήδη ξεπεράσει τις 70.000 μονάδες.

Το YU7 βασίζεται σε μια πλατφόρμα silicon carbide υψηλής τάσης 800V και προσφέρει πολλαπλές επιλογές συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Η βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 235 kW και 528 Nm ροπής, επιταχύνοντας από 0–100 km/h σε 5,88 δευτερόλεπτα.
Οι εκδόσεις με τετρακίνηση προσφέρουν ακόμη ισχυρότερες επιδόσεις, με την ισχύ να αυξάνεται στα 365 kW και τα 690 Nm, μειώνοντας τους χρόνους επιτάχυνσης στα 4,27 δευτερόλεπτα. Η κορυφαία έκδοση, που ονομάζεται YU7 Max, φτάνει τα 508 kW και τα 866 Nm ροπής, επιταχύνοντας από μηδέν στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,23 δευτερόλεπτα.

Οι επιλογές μπαταρίας περιλαμβάνουν ένα πακέτο LFP 96,3 kWh για τα μοντέλα 2WD και μεσαίας κατηγορίας 4WD, προσφέροντας αυτονομία οδήγησης έως και 835 χλμ. βάσει των δοκιμών CLTC. Η έκδοση 4WD υψηλών επιδόσεων χρησιμοποιεί μπαταρία NMC 101,7 kWh και προσφέρει αυτονομία 760 χλμ.
Το μοντέλο της Xiaomi με τη γρηγορότερη φόρτιση υποστηρίζει ρυθμό φόρτισης 5,2C, επιτρέποντας την φόρτιση της μπαταρίας από 10% σε 80% σε μόλις 12 λεπτά ή αυτονομία έως και 620 χλμ. σε 15 λεπτά.
Η Xiaomi κυκλοφορεί επίσης νέες βελτιώσεις ασφαλείας μέσω over-the-air ενημερώσεων με το Xiaomi HyperOS 1.11. Η αναβαθμισμένη σουίτα υποβοήθησης οδηγού Xiaomi HAD Enhanced περιλαμβάνει πλέον αυτόματο φρενάρισμα προς τα εμπρός και προς τα πίσω σε χαμηλές ταχύτητες (LAEB/RAEB), ικανό να επεμβαίνει από μόλις 1 χλμ/ώρα και έως 30 χλμ/ώρα όπισθεν για την αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς, οχήματα, ποδήλατα και σταθερά αντικείμενα όπως τοίχους.

Η ενημέρωση εισάγει επίσης το Σύστημα Αποτροπής Λανθασμένης Επιτάχυνσης (MAI), σχεδιασμένο για την αποτροπή ατυχημάτων που προκαλούνται από τυχαία πάτημα του γκαζιού κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος. Για ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα μεταξύ 80 χλμ/ω και 135 χλμ/ω, το σύστημα ενσωματώνει πλέον το Emergency Steering Assistance (ESA), το οποίο επιτρέπει γρήγορους ελιγμούς αποφυγής όταν το φρενάρισμα από μόνο του ενδέχεται να μην αποτρέψει μια σοβαρή σύγκρουση.

Για να γιορτάσει την αυξανόμενη επιτυχία της, η Xiaomi παρουσίασε μια ειδική περιορισμένη έκδοση “Crystal Purple” του YU7 Max στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γκουανγκζού το 2025.






