Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Audi e-tron: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Audi μας αποκαλύπτει τα μυστικά του - Matrix Life
 

Audi e-tron: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Audi μας αποκαλύπτει τα μυστικά του

18 Σεπτεμβρίου, 2018

Μετά από φήμες, διαρροές (επίσημες και ανεπίσημες), και teasers, η Audi επιτέλους παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το Audi e-tron είναι ένα SUV το οποίο φαίνεται να «στοχεύει» προς το Tesla Model X, αλλά στην πραγματικότητα θα έχει να ανταγωνιστεί και άλλους άξιους αντιπάλους όπως το Jaguar I-Pace και το EQC της Mercedes.

Κοιτώντας το μεγάλο SUV αμάξωμα δύσκολα μπορεί να καταλάβει κανείς ότι πρόκειται για ηλεκτροκίνητο όχημα. Σύμφωνα με την Audi, παρά το μέγεθός του το e-tron έχει εξαιρετική αεροδυναμική καθώς τα πάντα επάνω του έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Κάτι φυσικά απαραίτητο για την καλή αυτονομία των μπαταριών.

Το e-tron τροφοδοτείται από δυο ηλεκτροκινητήρες- ένας για κάθε άξονα- κάτι που φυσικά το κάνει all whell drive. Η Audi δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την ιπποδύναμη, αλλά στο παρελθόν είχε μιλήσει για 402 άλογα, ένα νούμερο άκρως ελκυστικό.

Το όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα regenerative braking, υπάρχει ρυθμιζόμενο traction control ενώ η αερανάρτηση η οποία είναι στον standard εξοπλισμό μπορεί να ρυθμίζει το ύψος ανάλογα με το mode οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός.

Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 95KWh και η Audi δηλώνει αυτονομία 400 χιλιομέτρων για κάθε φόρτιση, ενώ δεν λείπει και η γρήγορη φόρτιση η οποία μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες στο 80% μέσα σε 30 λεπτά.

 

Στο εσωτερικό υπάρχει το τελευταίο infotainment σύστημα της Audi, ίδιο με αυτό τον A8 και Q8, το οποίο αποτελείται από 2 οθόνες 10.1 και 8.6 ιντσών, ενώ θα υπάρχουν εκδόσεις με adaptive cruise control, lane keep assist, rear traffic alert, κάμερα 360 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

Για όλα αυτά η Audi ζητάει γύρω στα 85.000 δολάρια, ένα νούμερο το οποίο βρίσκεται κοντά στις τιμές των μεγάλων SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης της εταιρίας.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R