Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt_plugin domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα newstar ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/matrixlife.gr/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Η Nike μπαίνει δυναμικά στην αγορά των virtual sneakers και αξεσουάρ με την βοήθεια της RTFKT - Matrix Life
 

Η Nike μπαίνει δυναμικά στην αγορά των virtual sneakers και αξεσουάρ με την βοήθεια της RTFKT

14 Δεκεμβρίου, 2021

Η Nike ετοιμάζεται πυρετωδώς για την META εποχή. Μια εποχή που τα virtual παπούτσια και αξεσουάρ θα φέρνουν περισσότερα λεφτά στα ταμεία από τα κλασικά χειροπιαστά (ή ποδοφορετά) αθλητικά παπούτσια.

Σύμφωνα με το CNBC η Nike έχει ήδη κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες ώστε να μπορεί να εμπορεύεται εικονικό εμπόρευμα, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε και μια startup με το όνομα RTFKT (μη παιδεύεστε, διαβάζεται Artifact) η οποία ειδικεύεται στην σχεδίαση και δημιουργία sneaker και αξεσουάρ για το Metaverse.

Η κίνηση αυτή της Nike δεν είναι τυχαία, καθώς μπορεί τα υποδήματα και τα αξεσουάρ αυτά να είναι «αέρας κοπανιστός», αλλά υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων που πληρώνει πραγματικά λεφτά για να τα αποκτήσει.
Η αγορά αυτή έχει γνωρίσει τεράστια άνθηση τα τελευταία χρόνια, και οι ανακοινώσεις του Mark Zuckerberg για το Meta Universe σίγουρα άνοιξαν ακόμη περισσότερο την αγορά.

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το απίστευτο momentum της αγοράς αυτής με ένα απλό παράδειγμα. Πριν μερικούς μήνες η RTFKT συνεργάστηκε με τον 18χρονο καλλιτέχνη Fewocious για την δημιουργία τριών διαφορετικών μοντέλων sneakers. Τα παπούτσια αυτά είχαν κόστος 3.000$, 5.000$ και 10.000$ και μέσα σε 7 λεπτά περισσότεροι από 600 άνθρωποι τα αγόρασαν βάζοντας στα ταμεία της RTFKT συνολικά 3,1 εκατομμύρια δολάρια!

Όπως φαίνεται μπαίνουμε σε μια νέα εποχή, και αργά ή γρήγορα θα δούμε και άλλους μεγάλους κατασκευαστές να μπαίνουν στον χώρο των εικονικών καταναλωτικών ειδών.

ΠΗΓΗ

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R