Damon Hypersport: Η μοτοσικλέτα με τις απίθανες επιδόσεις που γλυκοκοιτάζει τους πελάτες της Tesla

13 Ιανουαρίου, 2020

Η Damon, μια startup από το Βανκούβερ πιστεύει ότι μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα με την νέα της ηλεκτρική μοτοσικλέτα Damon Hypersport. Αν κοιτάξει μάλιστα κανείς τις επιδόσεις που υπόσχεται αυτό δεν φαίνεται υπερβολή!

Μιλάμε για τελική 320+ χιλιομέτρων την ώρα, άλλα τόσα χιλιόμετρα αυτονομίας από τις μπαταρίες, βάρος 226 κιλών και ροπή 218,7kgm! Μάλιστα οι μπαταρίες της μηχανής αυτής μπορούν να φορτίσουν στο 80% σε μόλις 20 λεπτά κάτι που σημαίνει ότι αν σας αρέσει να ξύνετε γόνατα στην Επίδαυρο, με ένα καφεδάκι στο Stork θα έχετε «γεμίσει» το ρεζερβουάρ ρεύμα για την επιστροφή στο σπίτι!

Αυτό όμως για το οποίο υπερηφανεύεται η συγκεκριμένη μηχανή είναι τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά της συστήματα τα οποία φροντίζουν για την ασφάλεια του οδηγού. Βασικότερο όλων το CoPilot το οποίο χρησιμοποιεί αισθητήρες, ραντάρ και κάμερες για να ανιχνεύει κινούμενα αντικείμενα ακόμη και αν αυτά βρίσκονται στα «τυφλά» σημεία του αναβάτη. Με το πρώτο σημάδι κινδύνου ειδοποιεί τον οδηγό ώστε να αποφύγει τις δυσάρεστες εκπλήξεις.

Βέβαια είναι σαν να βλέπω μπροστά μου το χάος που θα προκαλέσει στο σύστημα αυτό μια εργάσιμη ημέρα στο κέντρο Ελληνικής μεγαλούπολης. Ο συναγερμός θα βαρέσει κόκκινα από τις χιλιάδες οχήματα που περνούν με κόκκινο, τους πεζούς που εμφανίζονται πίσω από αυτοκίνητα και πετάγονται στην μέση του δρόμου και φυσικά τους συμπαθέστατους ντελιβεράδες που οδηγούν καθημερινά με την ταυτότητα στο στόμα.

Σύμφωνα με τον CEO της Damon Jay Giraud, η Damon απευθύνεται σε όλους τους αναβάτες και μπορεί να ρυθμιστεί στις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα εργονομίας το οποίο ρυθμίζει την θέση οδήγησης ανάλογα με τις διαστάσεις και τον τρόπο οδήγησης του κάθε αναβάτη. Επίσης τόνισε ότι μετά από έρευνα που διενέργησε η ίδια η εταιρεία διαπίστωσαν ότι ένα μεγάλο ποσοστό όσων δήλωσαν ενδιαφέρον για την μοτοσικλέτα ήταν ήδη κάτοχοι αυτοκινήτου Tesla.

Το σίγουρο είναι ότι η εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών θα φέρει μια μεγάλη επανάσταση και στους δύο τροχούς καθώς μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα στις υλοποιήσεις είναι αυτό της αυτονομίας.

 

ΠΗΓΗ