BusinessTECHH HONOR, νούμερο 1 στις online πωλήσεις στην Κίνα

Το πολύ σημαντικό αποτύπωμα της HONOR στα online κανάλια πωλήσεων αναδεικνύει η τελευταία έκθεση της Counterpoint Research, σύμφωνα με την οποία το νεανικό smartphone brand κατέκτησε στο πρώτο τρίμηνο του 2019 την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς στην αγορά της Κίνας. Ειδικότερα, με βάση τα ευρήματα της έκθεσης, το μερίδιο αγοράς της HONOR στις online πωλήσεις της τεράστιας αγοράς της Κίνας ανήλθε στο 24%, το μεγαλύτερο δηλαδή ανάμεσα στο σύνολο των κατασκευαστών smartphone. Μια επίδοση,...
Ιούλιος 19, 2019

Το πολύ σημαντικό αποτύπωμα της HONOR στα online κανάλια πωλήσεων αναδεικνύει η τελευταία έκθεση της Counterpoint Research, σύμφωνα με την οποία το νεανικό smartphone brand κατέκτησε στο πρώτο τρίμηνο του 2019 την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς στην αγορά της Κίνας.
Ειδικότερα, με βάση τα ευρήματα της έκθεσης, το μερίδιο αγοράς της HONOR στις online πωλήσεις της τεράστιας αγοράς της Κίνας ανήλθε στο 24%, το μεγαλύτερο δηλαδή ανάμεσα στο σύνολο των κατασκευαστών smartphone. Μια επίδοση, που επαναλαμβάνεται για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο αφού και στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 η HONOR κατέλαβε την κορυφή των online πωλήσεων με το ίδιο μερίδιο αγοράς. Κατά συνέπεια, η HONOR αποτελεί το πιο δημοφιλές smartphone brand το τελευταίο εξάμηνο στην online αγορά της Κίνας, διατηρώντας σταθερή τη δυναμική του. Ταυτόχρονα, η διατήρηση της πρώτης θέσης αποδεικνύει και τους ισχυρούς δεσμούς του brand με το νεανικό κοινό, το οποίο αποτελεί τη μεγάλη πλειοψηφία των online καταναλωτών.

Η επίδοση αυτή της HONOR αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία αν λάβουμε υπόψη το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της συγκεκριμένης αγοράς. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research, τα έξι πιο δημοφιλή brands (HONOR, Xiaomi, Huawei, Apple, Vivo, και Oppo) κατέχουν το 84% των online πωλήσεων στην Κίνα, με την HONOR να προηγείται με σημαντική διαφορά έναντι άλλων κατασκευαστών, που έχουν περισσότερα χρόνια παρουσία στην αγορά των smartphones.

Επιπρόσθετα, η έκθεση της Counterpoint Research δείχνει ότι οι HONOR και Huawei κατάφεραν να ενισχύσουν το συνολικό μερίδιο αγοράς τους στα online κανάλια της Κίνας, καθώς στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς τα δύο brands συγκέντρωσαν το 40% του συνόλου της αγοράς, ανεβαίνοντας από το 35% που ήταν η αντίστοιχη επίδοση του προηγούμενου τριμήνου. Μάλιστα, η ενίσχυση της θέσης τους συμβαίνει σε ένα χρονικό διάστημα που οι online πωλήσεις της Κίνας εμφανίζουν μια σημαντική πίεση, με τον όγκο πωλήσεων στη διάρκεια του έτους να έχει μειωθεί κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες.

Nick Oikonomou

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι επισημασμένα *