Η 2η γενιά του Toyota C-HR Plug In Hybrid κατασκευάζεται στην Τουρκία, την στιγμή μάλιστα που η Ελλάδα ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης

1 Φεβρουαρίου, 2023

Η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR θα παράγεται στην Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) στη Sakarya. Διαθέσιμο σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, το νέο Toyota C-HR θα είναι επίσης το πρώτο plug-in υβριδικό επιβατικό αυτοκίνητο που παράγεται στην Τουρκία.

Επιπλέον, η TMMT θα είναι το πρώτο εργοστάσιο της Toyota σε ευρωπαϊκό έδαφος που θα ξεκινήσει την παραγωγή plug-in υβριδικών οχημάτων και το πρώτο που θα εξοπλιστεί με γραμμή παραγωγής μπαταριών.

Η 100% ηλεκτροκίνητη σειρά κινητήρων του νέου Toyota C-HR αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Toyota να προσφέρει κατάλληλες ευκαιρίες μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς στην Ευρώπη. Εκτός από την υβριδική έκδοση, το νέο plug-in υβριδικό Toyota C-HR με μπαταρίες εγχώριας συναρμολόγησης θα επεκτείνει περαιτέρω την προσφορά πολλαπλών τεχνολογιών της Toyota προς την κατεύθυνση του στόχου της για 100% μείωση των εκπομπών CO2 στη γκάμα των οχημάτων της στην Ευρώπη έως το 2035.

Παράλληλα με τη γραμμή παραγωγής οχημάτων, η TMMT θα κατασκευάσει μια νέα γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών plug-in με δυναμικότητα 75.000 μονάδων ετησίως εντός των εγκαταστάσεών της. Η συναρμολόγηση των plug-in υβριδικών μπαταριών θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2023, δημιουργώντας περίπου 60 νέες θέσεις εργασίας ειδικευμένου προσωπικού.

Η δημιουργία μιας γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στην TMMT αποτελεί στρατηγικό ορόσημο για τον μετασχηματισμό της Toyota στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και θα στηρίξει και άλλα εργοστάσια της Toyota Europe στο μέλλον με ικανό ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία. Η συνολική επένδυση για το έργο αυτό θα ανέλθει σε περίπου 317 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυση στην TMMT σε περίπου 2,3 δισ. ευρώ. Στο πλαίσιο της επένδυσης του νέου μοντέλου, η TMMT θα βελτιώσει και θα ενισχύσει τη γραμμή παραγωγής της, ενώ παράλληλα θα θέσει το πλαίσιο για την ικανοποίηση των μελλοντικών απαιτήσεων ποικιλομορφίας και ευελιξίας της παραγωγής – βασικός παράγοντας της στρατηγικής βιωσιμότητας της Toyota Europe.

Φυσικά η Ελλάδα ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, αλλά στο τέλος οι γείτονες παίρνουν όλες τις σοβαρές επενδύσεις. Μήπως ήρθε η ώρα κάποια κυβέρνηση να μετατρέψει την χώρα μας σε έναν πραγματικά ελκυστικό επενδυτικό προορισμό;