Audi e-tron: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Audi μας αποκαλύπτει τα μυστικά του

18 Σεπτεμβρίου, 2018

Μετά από φήμες, διαρροές (επίσημες και ανεπίσημες), και teasers, η Audi επιτέλους παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το Audi e-tron είναι ένα SUV το οποίο φαίνεται να «στοχεύει» προς το Tesla Model X, αλλά στην πραγματικότητα θα έχει να ανταγωνιστεί και άλλους άξιους αντιπάλους όπως το Jaguar I-Pace και το EQC της Mercedes.

Κοιτώντας το μεγάλο SUV αμάξωμα δύσκολα μπορεί να καταλάβει κανείς ότι πρόκειται για ηλεκτροκίνητο όχημα. Σύμφωνα με την Audi, παρά το μέγεθός του το e-tron έχει εξαιρετική αεροδυναμική καθώς τα πάντα επάνω του έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Κάτι φυσικά απαραίτητο για την καλή αυτονομία των μπαταριών.

Το e-tron τροφοδοτείται από δυο ηλεκτροκινητήρες- ένας για κάθε άξονα- κάτι που φυσικά το κάνει all whell drive. Η Audi δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την ιπποδύναμη, αλλά στο παρελθόν είχε μιλήσει για 402 άλογα, ένα νούμερο άκρως ελκυστικό.

Το όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα regenerative braking, υπάρχει ρυθμιζόμενο traction control ενώ η αερανάρτηση η οποία είναι στον standard εξοπλισμό μπορεί να ρυθμίζει το ύψος ανάλογα με το mode οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός.

Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 95KWh και η Audi δηλώνει αυτονομία 400 χιλιομέτρων για κάθε φόρτιση, ενώ δεν λείπει και η γρήγορη φόρτιση η οποία μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες στο 80% μέσα σε 30 λεπτά.

 

Στο εσωτερικό υπάρχει το τελευταίο infotainment σύστημα της Audi, ίδιο με αυτό τον A8 και Q8, το οποίο αποτελείται από 2 οθόνες 10.1 και 8.6 ιντσών, ενώ θα υπάρχουν εκδόσεις με adaptive cruise control, lane keep assist, rear traffic alert, κάμερα 360 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

Για όλα αυτά η Audi ζητάει γύρω στα 85.000 δολάρια, ένα νούμερο το οποίο βρίσκεται κοντά στις τιμές των μεγάλων SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης της εταιρίας.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R