GLAMI: Γιατί και το ρούχο θέλει την “τεχνητή” νοημοσύνη του!

29 Οκτωβρίου, 2020

Από τον Οκτώβριο του 2019 όταν και λανσαρίστηκε η καινοτόμο ΑΙ (artificial Intelligence) τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης «αναζήτηση βάσει εικόνας» και μετά από σχεδόν ένα χρόνο, χιλιάδες είναι οι αναζητήσεις του Ελληνικού καταναλωτικού κοινού που ενεργά ψάχνει πλέον με βάση τις φωτογραφίες στο GLAMI!

Πιο συγκεκριμένα, συγκρίνοντας το τελευταίο τρίμηνο του 2019 με το τρίτο τρίμηνο του 2020, οι αναζητήσεις βάση εικόνας κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 43.3%! Κατά το διάστημα των δοκιμών η ομάδα του GLAMI ανακάλυψε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων χρηστών χρησιμοποιεί screenshots (στιγμιότυπα τραβηγμένα κυρίως από την οθόνη του κινητού τους) από προϊόντα που φόρεσαν οι αγαπημένες τους influencers ή φωτογραφίες από διαφημίσεις που είδαν στα Social Media. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην κορυφή των αναζητήσεων βρέθηκαν τα sneakers και τα φορέματα.
Στην έρευνα για τα ecommerce trend που διενήργησε το GLAMI το 2019, οι Έλληνες σε ποσοστό 63.8%, ανέδειξαν την καινοτόμο αυτή τεχνολογία ως το σημαντικότερο trend όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας online.

Σχετικά με το GLAMI
Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να
αποτελέσει ένα παγκόσμιο fashion search engine που συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη
μόδα σε ένα μέρος. Το 2019, το GLAMI διακρίθηκε από την Deloitte Technology Fast 50, ως η 20ή ταχύτερα
αναπτυσσόμενη εταιρεία στην Κεντρική Ευρώπη. Σήμερα, το www.GLAMI.gr μετράει περισσότερα από 350
συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands. Το
GLAMI αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 17 χώρες: Τσεχία,
Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Σλοβενία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία,
Βραζιλία, Κροατία, Λιθουανία, Λετονία και Εσθονία.

GLAMI