Το TikTok θέλει να ανταγωνιστεί το YouTube και ενθαρρύνει τα οριζόντια βίντεο

31 Ιανουαρίου, 2024

Φαίνεται ότι το TikTok όχι μόνο θέλει να αυξήσει ακόμη περισσότερο το ανώτατο όριο διάρκειας των βίντεο, αλλά θέλει επίσης οι δημιουργοί να δημοσιεύουν οριζόντιο περιεχόμενο. Το TikTok φαίνεται ότι έχει βάλει στο μάτι το YouTube!

Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από το The Verge και παρά το γεγονός ότι το TikTok δεν έχει τις έχει επιβεβαιώσει επίσημα, η κίνηση αυτή θα λέγαμε ότι είναι απόλυτα λογική. Το TikTok είναι γνωστό για τα μικρής διάρκειας, κάθετα βίντεο. Η εταιρεία αυξάνει συνεχώς το ανώτατο όριο διάρκειας που μπορούν να ανεβάζουν οι χρήστες και αυτό το ανώτατο όριο θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο σύντομα.
Τώρα λοιπόν το TikTok φαίνεται να δίνει κίνητρο στους δημιουργούς να αρχίσουν να αναρτούν οριζόντια βίντεο που έχουν διάρκεια πάνω από ένα λεπτό. Δημιουργοί όπως οι @candicedchap και @kenlyealtumbiz έχουν λάβει μια τέτοια προτροπή.

Στην εν λόγω προτροπή, το TikTok αναφέρει ότι θα κάνει “boost” τέτοια βίντεο εντός 72 ωρών από την ανάρτηση. Μάλιστα όλοι οι δημιουργοί που είναι στο TikTok για πάνω από 3 μήνες θα μπορούν να εκμεταλλευτούν την δωρεάν αυτή προώθηση που θα τους δώσει το TikTok. Αυτό δεν ισχύει, όμως, φυσικά, για διαφημίσεις ή βίντεο από πολιτικά κόμματα.

Κάνοντας μια μικρή αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν μας δείχνει ότι το TikTok ανέβασε το ανώτατο όριο διάρκειας βίντεο σε 10 λεπτά στις αρχές του 2022, και στη συνέχεια σε 15 λεπτά. Τώρα σχεδιάζει να το επεκτείνει ακόμη περισσότερο, προσφέροντας στους χρήστες την ευκαιρία να ανεβάζουν βίντεο που έχουν διάρκεια έως και 30 λεπτά. Αυτή και μόνο η λεπτομέρεια βάζει την πλατφόρμα στα λημέρια του YouTube. Πάντως η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων εξακολουθεί να βλέπει το TikTok μόνο ως μια πλατφόρμα βίντεο μικρής διάρκειας, και θα χρειαστεί πολλή δουλειά για να το αλλάξει αυτό η ιδιοκτήτρια εταιρεία της δημοφιλέστατης πλατφόρμας.