Xiaomi SU7: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi και θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις

16 Νοεμβρίου, 2023

Το πρώτο μοντέλο EV της Xiaomi είναι μεγαλύτερο από το Tesla Model 3 και το Nio ET5 και θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με έναν και δύο κινητήρες, εξοπλισμένο με μπαταρίες των BYD και CATL.

Η εμφάνιση και οι βασικές προδιαγραφές του πολυαναμενόμενου πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου (EV) της Xiaomi αποκαλύφθηκαν σε μια αίτηση για τις απαραίτητες κρατικές εγκρίσεις. Το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας (MIIT) κυκλοφόρησε σήμερα την τελευταία λίστα με τα μοντέλα που έχουν πάρει εγκρίσεις, και μέσα σε αυτή συμπεριλαμβάνεται και το πρώτο μοντέλο EV της Xiaomi, το SU7.
Η είσοδος στην λίστα αυτή είναι η τελευταία σημαντική ρυθμιστική διαδικασία με την οποία μπορεί να επιτραπεί η πώληση ενός μοντέλου στην Κίνα.

Το EV της Xiaomi έχει δύο μοντέλα με κωδικούς — BJ7000MBEVA1 και BJ7000MBEVR2 — με το πρώτο να είναι ένα μοντέλο με δύο κινητήρες και το δεύτερο ένα μοντέλο με έναν. Το μοντέλο με μπαταρία (BEV) παράγεται από την BAIC Off-road Vehicle, το επιχειρηματικό τμήμα οχημάτων εκτός δρόμου του ομίλου BAIC, και όχι από την Xiaomi, σύμφωνα με την λίστα. Σύμφωνα με το Cailian η Xiaomi έχει δανειστεί μόνο την άδεια παραγωγής αυτοκινήτων της BAIC, ενώ η πραγματική παραγωγή θα πραγματοποιηθεί στο δικό της εργοστάσιο. Αυτό σημαίνει ότι η Xiaomi δεν έχει ακόμη καταφέρει να πάρει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για παραγωγή αυτοκινήτων για αυτό και η λίστα αναφέρει ως παραγωγό την BAIC Off-road Vehicle, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Το Xiaomi EV έχει μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm και ύψος 1.455 mm και μεταξόνιο 3.000 mm. Το sedan έχει τελική ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα ένα νούμερο μεγαλύτερο τόσο από το Model 3 sedan της Tesla (NASDAQ: TSLA) όσο και από το ET5 της Nio (NYSE: NIO). Το πίσω σήμα υποδεικνύει ότι κυκλοφορεί σε έκδοση με έναν κινητήρα που ονομάζεται SU7, η οποία ζυγίζει 1.980 κιλά, και σε εκδόσεις με δύο κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων των SU7 Pro και SU7 Max, οι οποίες ζυγίζουν και οι δύο 2.205 κιλά.

Το μονοκινητήριο Xiaomi SU7 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 220 kW από την United Automotive Electronic Systems, την κοινοπραξία της Bosch με την Zhonglian Automotive Electronics στην Κίνα.
Οι εκδόσεις Xiaomi SU7 Pro και Max τροφοδοτούνται από διπλούς κινητήρες με μέγιστη ισχύ 220 kW και 275 kW, αντίστοιχα, από την Suzhou Inovance Automotive με έδρα την Κίνα. Το Xiaomi SU7 τροφοδοτείται από μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), με τον προμηθευτή κυψελών να είναι μια θυγατρική του τμήματος μπαταριών της BYD FinDreams στο Xiangyang, στην επαρχία Hubei. Τα Xiaomi SU7 Pro και SU7 Max τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου που παρέχονται από την CATL.

Το Xiaomi SU7 υποστηρίζει προαιρετικά LiDAR, ένα εξάρτημα που τοποθετείται στην οροφή, παρόμοιο με τα μοντέλα της Nio που βασίζονται στο NT 2.0. Οι εκδόσεις Pro και Max διαθέτουν στάνταρ ενεργό πίσω φτερό.

Η Xiaomi ανακοίνωσε επίσημα στις 30 Μαρτίου 2021 ότι μπαίνει επίσημα στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, δηλώνοντας ότι πραγματοποιεί μια αρχική επένδυση ύψους RMB 10 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,38 δισεκατομμυρίων δολαρίων) στην αυτοκινητοβιομηχανία της, με προβλεπόμενη επένδυση 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα επόμενα 10 χρόνια.

Η Xiaomi έχει κάνει ελάχιστες ανακοινώσεις σχετικά με την πρόοδο των προσπαθειών της για την κατασκευή αυτοκινήτων τα τελευταία δύο χρόνια, με τις ελάχιστες αναφορές των στελεχών της να επαναλαμβάνουν ότι το πρώτο μοντέλο EV της εταιρείας θα κυκλοφορήσει το 2024.

Νωρίτερα σήμερα, το National Business Daily επικαλέστηκε άτομο που γνωρίζει το θέμα λέγοντας ότι το πρώτο μοντέλο EV της Xiaomi θα ξεκινήσει μαζική παραγωγή τον Δεκέμβριο και θα παρουσιαστεί επίσημα τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους. Το πρώτο μοντέλο EV της Xiaomi αναμένεται να αρχίσει να πωλείται το 2024, με τις αποστολές να υπολογίζονται σε 50.000 έως 60.000 μονάδες, δήλωσε ο Ming-Chi Kuo, αναλυτής της TF International Securities σε ανάρτησή του στο Medium στις 13 Οκτωβρίου.

Το μοντέλο, του οποίου τα βασικά σημεία πώλησης είναι η αυτόνομη οδήγηση, το οικοσύστημα λογισμικού, η γρήγορη φόρτιση 800 V και οι προδιαγραφές του συστήματος κίνησης, εκτιμάται ότι θα πωλείται για λιγότερο από 300.000 RMB, δήλωσε ο Kuo.